نوشته شده توسط : malihe

نقد و بررسی اجمالی بشکه ترافیکی

بشکه ترافیکی یکی از تجهیزات ایمنی راه از جنس پلی‌اتیلن، یا در موارد دیگر، پی‌وی‌سی است. این محصول در ظرفیت‌های ۷ و ۱۰ کیلویی و در مدل بشکه ترافیکی مخروطی و بشکه ترافیکی استوانه‌ ای تولید می‌شود. نصب این محصول در ابتدای رمپ‌ها و یا پیچ‌های پرخطر جاده‌ای، باعث حفظ ایمنی رانندگان و کاهش تصادفات می‌شود. برای خرید بشکه ترافیکی باید اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید. پس با ما همراه باشید.

نقد و بررسی تخصصی

امروزه استفاده از تجهیزات ترافیکی در جاده‌ها به دلیل افزایش وسایل نقلیه مورد توجه قرار گرفته است. بشکه ایمنی ترافیکی یکی از تجهیزات ترافیکی است که در اطلاع رسانی و اخطار به رانندگان و کنترل ترافیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. بشکه‌های ترافیکی یکی از پرکاربردترین تجهیزات ترافیکی جهت هشدار به رانندگان در جاده‌ها هستند که باعث کاهش سوانح رانندگی و تصادف می‌گردند.

تجهیزات ایمنی راه تنوع بسیاری داشته و بر اساس نظر تخصصی کارشناس ایمنی راه در مورد کاربرد تجهیزات در محل مورد نظر انتخاب می‌شوند. برای مثال بشکه ایمنی ترافیکی و کاشن‌تانک‌های ترافیکی نقش کاهش صدمات در هنگام تصادفات احتمالی را دارند. اما محل قرارگیری هر یک از این تجهیزات به نظر کارشناس ایمنی راه بستگی دارد. همچنین با توجه به شرایط جوی محل قرارگیری بشکه‌های ایمنی، این محصول می‌تواند از شن یا آب پر شود تا علاوه بر افزایش وزن، ضربات وارد شده به خود را جذب کرده و از بروز صدمات بیشتر جلوگیری نماید.

انواع بشکه ایمنی

بشکه‌های ایمنی ترافیکی انواع مختلفی دارند که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

مدل‌های مختلف بشکه ترافیکی عبارتند از:

بشکه ترافیکی مخروطی .قطر این محصول در قسمت پایین بشکه بیشتر از قسمت بالایی آن است و شکل مخروطی به آن می‌دهد. رنگ درب این بشکه‌ها معمولا با رنگ بدنه بشکه متفاوت و به رنگ مشکی و ارتفاع این بشکه‌ها ۸۵ یا ۱۰۵ سانتیمتر است.

بشکه ترافیکی استوانه ای که تفاوت آن با بشکه مخروطی در ضخامت کمتر بدنه و در نتیجه وزن کمتر آن است. این بشکه‌ها همچنین در بالا و پایین دارای قطر یکسان بوده و درب آن‌ها نیز همرنگ بشکه است.

جنس: پلی‌اتیلن یا پی‌وی‌سی با توجه با خاصیت انعطاف پذیری که دارند، مواد اولیه قابل استفاده در ساخت بشکه‌های ترافیکی هستند.

وزن: وزن بشکه‌های مخروطی با احتساب درب، بسته به ابعاد و جنس به کار رفته در ساخت آن‌ها می‌تواند ۷ یا ۱۰ کیلو باشد. بشکه‌های استوانه‌ای معمولا وزنی کمتر از این مقدار دارند.

رنگ: بشکه‌های ایمنی در ایران اغلب به رنگ زرد در ترکیب با شبرنگ‌های جهت نما به شکل دایره و شبرنگ‌های مشکی و زرد راهنمای مسیر استفاده می‌شوند.

شبرنگ بشکه ترافیکی

شبرنگ هاشور زرد و مشکی روی بشکه ایمنی نقش راهنمای مسیر را داشته و به راحتی توسط رانندگان رویت می‌شود. با توجه به اینکه بشکه اغلب در فضای آزاد استفاده می‌شود، تولید کنندگان تجهیزات ترافیکی به مقاومت جنس شبرنگ و برچسب آن در برابر رطوبت و ریزش های جوی، تابش مستقیم خورشید، حرارت، برودت، تغییرات دما، وزش شدید باد و … توجه زیادی کرده اند. شبرنگ به کار رفته در تولید بشکه های ایمنی و جداکننده ها، در برابر گرد و غبار، رطوبت و آلودگی ها بسیار مقاوم است و در طولانی مدت درخشندگی و وضوح خود را حفظ می‌کند.

مزایای بشکه ایمنی

  • وزن کم برای تسهیل در حمل و نقل
  • قابلیت حمل و نصب آسان
  • جایگزین مناسب برای موانع بتونی

تولید کننده بشکه ترافیکی

بشکه‌های ایمنی که توسط فروشگاه ایمن ترافیک کالا به فروش می‌رسند، از جنس پلی‌اتیلن و پی‌وی‌سی ساخته شده‌اند. استفاده از مواد پلیمری پی وی سی که دارای آنتی یووی و آنتی اکسیدانت و آنتی استاتیک موجب انعطاف‌پذیری قابل توجه بشکه‌های ایمنی ترافیکی می‌گردد که این خاصیت به تحمل و مقاومت در برابر ضربات سنگین و فشارهای وارده ناشی از برخورد خودرو کمک شایانی می‌کند. اما تولید بشکه ایمنی با مواد پی‌وی‌سی، نیازمند دستگاه‌ها و روش‌های پیچیده‌تری نسبت به پلی‌اتیلن بوده که منجر به افزایش بهای تمام شده آن می‌شود.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: بشکه ترافیکی , بشکه ایمنی , قیمت بشکه ایمنی , خرید بشکه ایمنی , خرید بشکه ترافیکی , قیمت بشکه ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

کاربردهای آینه‌ی محدب

بهبود ایمنی و امنیت

اگر به فکر خرید آینه محدب پارکینگ هستید با ما همراه باشید. عملکرد اصلی این آینه‌ها بهبود ایمنی و امنیت در فضای اطراف آن‌ها می‌باشد، به این صورت که آینه‌های محدب با فراهم نمودن دید خوب و کافی برای عابرین پیاده و رانندگان، باعث افزایش امنیت افراد می‌شوند، همچنین استفاده از آینه‌های محدب در فروشگاه‌ها، سوپرمارکت‌ها و مراکز خرید، به صاحبان فروشگاه و نیروهای امنیتی این اجازه را می‌دهند که با دقت بیشتر فروشگاه و یا راهروهای شلوغ را تحت نظر داشته، و از سرقت یا حوادث احتمالی جلوگیری نمایند.

افزایش دید در نقاط کور با دامنه دید کم

آینه‌های محدب را می‌توان در نقاط کور با عدم دید کافی، که ریسک تصادف وسایل نقلیه یا عابر پیاده‌ در آن‌ها وجود دارد از جمله تقاطع جاده‌ها، پارکینگ‌ها، مراکز خرید، کارخانه‌ها، جاده‌هایی با پیچ‌های تند، جاده‌های مه‌آلود، تونل‌ها، مناطق صنعتی و … استفاده نمود.

خروجی پارکینگ‌ها

یکی دیگر از کاربردهای اساسی آینه‌های محدب در خروجی پارکینگ‌ها و یا در نزدیکی لاین‌های مخصوص دوچرخه می‌باشد. از آنجایی که احتمال تصادفات در خروجی پارکینگ‌ها و هنگام عبور از پیاده‌رو به سمت خیابان بیشتر بوده، و یا احتمال اینکه یک دوچرخه در نقطه کور یک خودرو قرار بگیرد بسیار زیاد است، بنابراین استفاده از آینه‌ی محدب روبه‌روی خروجی پارکینگ، نقاط کور را پوشش داده و از وقوع تصادفات جلوگیری می‌نماید.

نمایش نقاط کور پشت وسایل نقلیه‌ی سنگین

رانندگان وسایل نقلیه‌ی سنگین مانند کامیون‌ها و اتوبوس‌ها، دید مناسبی از نقاط پشت خودرو خود ندارند، و همین امر باعث وقوع تصادفات متعددی می‌شود. لذا استفاده از این آینه‌ها نقاط کور پشت سر راننده را کاهش داده و به‌جهت بالا بردن محدوده‌ی دید رانندگان باعث افزایش ایمنی می‌شوند.

ویژگی‌های آینه‌ی محدب

آینه‌های محدب پلی‌کربنات ضد ضربه، نشکن با انعطاف‌پذیری بالا بوده، و هنگام وارد شدن ضربه مقاومت‌شان حدوداً 200 برابر شیشه خواهد بود. این آینه‌ها تحت تأثیر هیچ نوع اشعه‌ای قرار نمی‌گیرند و در صورت سوختن دود سمی تولید نخواهند کرد. این نوع آینه‌ در برابر عواملی چون رطوبت، گرما و سرما مقاومت فوق‌العاده‌ای دارد، و به همین منظور آن را در جاده‌‌های بین شهری، تونل‌ها و سر پیچ جاده‌ها استفاده می‌نمایند. پایه‌ی این محصول از فلز محکم و ضد رنگ ساخته شده، و ابرو (فریم) این آینه‌ها موجب می‌شود گرد و خاک نگیرند، و در زمان بارندگی نیز، سطح آینه خیس نشود.

آینه‌های محدبی که در فضای باز استفاده می‌شوند، طوری طراحی شده‌اند که مقاومت مناسبی در برابر UV، نا‌ملایمات جوی، رطوبت و تغییرات دما داشته باشند و به‌راحتی تمیز شوند. این امر باعث می‌شود که آن‌ها برای استفاده در فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های بازرسی و جاده‌ها مناسب باشند.

کیفیت بالا

آینه‌ی محدب استیل، ضد زنگ، نشکن، ضد بخار و با کیفیت بالا می‌باشد، همچنین در برابر تغییرات آب و هوایی مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد، از این رو کاربرد این محصول در فضای باز، در طولانی مدت، به لحاظ کاهش هزینه‌های گزاف تعمیر و نگهداری، مقرون به صرفه‌تر از سایر آینه‌های محدب می‌باشد.

طراحی مدرن و تنوع رنگ

در طراحی آینه‌های محدب رنگ‌های متفاوتی از جمله زرد و مشکی؛ و سفید و قرمز تعبیه می‌شود، چرا که به کمک این رنگ‌هاست که می‌توان توجه رانندگان را به آینه جلب کرد.

ضد ضربه و نشکن

به غیر از آینه‌های محدب شیشه‌ای، سایر آینه‌ها ضد ضربه و نشکن می‌باشند.

نصب آسان

آینه‌های محدب به‌راحتی و در مدت زمان بسیار کوتاه قابل نصب، تعمیر و تعویض می‌باشند.

خرید اینه محدب پارکینگ

خرید آینه محدب پارکینگی و نصب آن در نقاط کور پارکینگ، جاده و خیابان ها از الزامات به حساب می آید. باید دقت داشته باشید که آینه مناسب برای محیط را خریداری نموده و در مکان مناسب نصب نمایید. اگر قصد نصب آینه محدب ترافیکی در جاده های شهری و برون شهری را دارید بهتر است از انواع پلی کربنات و فریم دار آن استفاده کنید. اما در محیط های بسته می توان از انواع آینه محدب شیشه ای بدون فریم نیز استفاده کنید. قیمت آینه محدب پلی کربنات بیشتر از انواع شیشه ای است؛ اما ماندگاری بیشتری نیز دارد.

در صورتی که قصد خرید انواع آینه محدب پارکینگ و اتومبیل را دارید می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه نموده و در صورت نیاز به مشاروه در مورد انتخاب آینه محدب با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: آینه محدب پارکینگ , آینه محدب ترافیکی , قیمت آینه محدب ترافیکی , خرید آینه محدب ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

اجزاء کلاه ایمنی

کلاه ایمنی از دو بخش عمده تشکیل شده است:

پوسته بیرونی (Shell): بخش خارجی کلاه بدون ضمائم داخلی آن را پوسته گویند که وظیفه اصلی آن مقاومت در برابر نیروهای وارده خارجی است. پوسته بیرونی شامل سطح پوسته می باشد.

متداولترین موادی که برای تولید پوسته بیرونی کلاه استفاده می‌شوند عبارتند از:

  • پلیمرهای PVC که از دو نوع ماده پلاستیکی بنام‌های پلی‌اتیلن PE و ABS ساخته شده‌اند ( ABS از مقاومت بالاتری نسبت به ضربه ، حرارت و پاشش مواد برخوردار است)
  • فایبرگلاس. (در برابر گدازه‌ها نباید از PVC استفاده کرد و باید از جنس فایبرگلاس استفاده کنیم)
  • آلومینیوم
  • لبه های دور کلاه
  • شیارهای نصب تجهیزات ایمنی
  • سوراخ های نصب چانه بند
  • سوراخ های تهویه هوا (برای کلاه های مخصوص محیط های گرم)
  • نقاب یا آفتابگیر کلاه (برای کار در ارتفاع از کلاه های بدون نقاب استفاده می شود)

تاریخ و استاندارد حک شده بر روی بدنه کلاه (درصورتیکه کلاه بدون تاریخ تولید باشد و یا تاریخ تولید آن بصورت برچسب باشد، از درجه اعتبار ساقط است و به هیچ عنوان نباید از آن استفاده نمود)

  • یراق داخل کلاه (Suspension): این قسمت، پوسته بیرونی کلاه را بدون ایجاد تماس با سر ، بروی سر نگهداشته و نیروهای وارده از طریق پوسته کلاه را جذب و مستهلک می‌نماید.

یراق داخل کلاه شامل:

  • هدگیر (می بایست از موارد نرم و انعطاف پذیر ساخته شود تا برای استفاده در مدت زمان طولانی راحت باشد.
  • عرقگیر (جهت رعایت نکات بهداشتی، قابل تعویض و شستشو باشد)
  • تقسیم کننده فشار (معمولا بصورت صفحه ای دایره شکل در وسط یراق است که تسمه ها را به یکدیگر ارتباط می دهد)
  • تنظیم کننده ارتفاع یراق (برای موهای پرپشت و موهای کم ارتفاع، یراق می بایست تغییر کند)
  • تنظیم کننده اندازه هدگیر (از آنجایی که اندازه سر افراد مختلف متفاوت است و کلاه می بایست بروی سر محکم شود باید دارای سیستم تنظیم اندازه باشد)
  • ضربه گیر (معمولا بصورت قطعات فنری شکل و در قسمت اتصال یراق به بدنه قرار دارد)
  • تسمه ها ( به صورت پلاستیکی یا ابریشمی می باشد و بصورت 4 بند و یا برای ایمنی بیشتر بصورت 6 بند است که بوسیله 4 نقطه اتصال و یا برای ایمنی بیشتر بوسیله 6 نقطه اتصال و یا باز هم برای ایمنی بیشتر بوسیله 8 نقطه اتصال به بدنه کلاه متصل می شود)

فاصله اجزاء‌ تعلیق ساز با سر دارای یک معیار است که فاصله ایمن نامیده می‌شود حداقل این فاصله 3 سانتی‌متر است.

به طور کلی وزن کلاه نباید از 400 گرم بیشتر باشد.

تعویض کلاه های ایمنی

 – هر کلاه ایمنی در صورت استفاده در شرایط نرمال می بایست بطور منظم هر 3 سال یکبار تعویض شود.

 – در صورتیکه کلاه ایمنی در شرایط آب و هوایی و یا محیطی نامطلوب استفاده شود می‎بایست هر 1 سال یکبار تعویض شود.

 – در صورتیکه علائم پوسیدگی، ترک خوردگی ، شکستگی و… مشاهده شود می بایست تعویض شود.

 – در صورتیکه مدت 5 سال از تاریخ تولید درج شده بر روی کلاه گذشته باشد می بایست تعویض شود .(درصورت نگهداری در انبار)

 – در صورت اصابت یک شئ سنگین حتی اگر علائم فوق در آن مشاهده نشود می بایست تعویض شود.

 – در صورتیکه زیر نور مستقیم آفتاب استفاده شود می بایست هر 1 سال یکبار تعویض شود.

 – در صورتیکه در محیط کار، رنگ، مواد شیمیایی و یا شوینده بر روی کلاه ریخته شود می بایست هر 1 سال یکبار تعویض شود.

خوشبختانه امروزه کلاه ایمنی در تنوع بسیار بالایی در ایران تولید می شود و هر فردی با هر توانایی شغلی می توانند بهترین کلاه ایمنی متناسب با شغل خود را از سایت ایمن ترافیک کالا خریداری نمایند. خرید کلاه ایمنی مطابق با شغل و خطرات موجود در محیط کار امری بسیار ضروری است. در صورت تمایل می توانید با شماره های داخل سایت تماس گرفته و از مشاوره رایگان در زمینه قیمت کلاه کار در انواع مختلف، نوع کلاه ایمنی و متریال به کار رفته در ساخت آن با مشاوران و کارشناسان ما مشاوره رایگان داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کلاه ایمنی،خرید کلاه ایمنی،قیمت کلاه ایمنی،کلاه کار ,
:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

قوانین ایمنی جوشکاری

رعایت مسائل و نکات ایمنی در حرفه‌ی جوشکاری یکی از مهمترین فاکتورهایی می‌باشد که جوشکاران و مسئولان کارگاه‌ها باید بدان توجه داشته باشند و آنها را مو به مو در هنگام کار پیاده کنند . باید توجه داشت که در صورت نادیده گرفتن نکات ایمنی و رعایت نکردن این نکات ، خسارات جبران ناپذیر مالی و جانی رخ می‌دهد که عواقب ناگوار و جبران ناپذیری در پی خواهند داشت. در حین کار کردن با وسایل الکتریکی احتمال برق گرفتگی جوشکار وجود دارد ، بنابراین یک جوشکار باید نکات ایمنی را رعایت کند و از تجهیزات ایمنی مناسب استفاده کند، زیرا بی احتیاطی در حین کار باعث برق گرفتگی و در نهایت بیماری یا مرگ خواهد شد .

تجهیزات مورد نیاز برای ایمنی جوشکاری

تجهیزات مورد نیاز برای انجام عملیات جوشکاری موضوعی بسیار مهم و حیاتی در این حرفه می‌باشد که مستقیما با سلامتی فرد جوشکار در ارتباط بوده لذا همواره باید قبل از شروع عملیات جوشکاری از در اختیار داشتن این تجهیزات ایمنی مطمئن باشیم . تجهیزاتی نظیر عینک جوشکاری ، لباس کار مخصوص جوشکاری ، کفش کار جوشکاری ، عینک ایمنی جوشکاری ، ماسک تنفسی مناسب در مکان‌هایی که رفت و آمد هوا وجود ندارد .

لباس کار مناسب جوشکاری

در رابطه با لباس کار مناسب جوشکاری باید توجه داشت که لباس کار جوشکاری باید به اندازه کافی مقاوم و ضخیم باشند تا بواسطه ضخامت و جنس خود امکان نفوذ اشعه‌های خطرناک ناشی از قوس حداقل شود یا به صفر برسد اشعه های قوس، نور نامرئی و مرئی بسیار قوی تولید می‌کنند که می توانند چشم و پوست را بسوزانند این اشعه را نمی‌توان دید اما وجود دارند این اشعه‌ها پوست را به سرعت میسوزانند و سوختگی شبیه به آفتاب سوختگی را به وجود می‌آورند .

همچنین باید توجه داشت که سر آستین‌های لباس کار جوشکاری باید کاملا بسته شود تا جرقه و ذرات مذاب وارد آن نشود بدین منظور استفاده از باندهای کشی یا بند سر دستکش‌ها پیشنهاد می‌شود .

کفش کار مناسب جوشکاری

در هنگام انجام عملیات جوشکاری شاید پاشیدن براده‌های داغ و ریز فلز در حین جوشکاری روی پایتان فقط آن را کمی بسوزاند ، اما در حین انجام کار همین حس بسیار گزنده می‌تواند حواس شما را در طول انجام کار به‌ شدت پرت کند و منجر به بروز حادثه‌های خطرناک و غیر قابل جبرانی شود. پوشیدن کفش ایمنی با روکش غیر پلاستیکی، منعطف و البته مستحکم، هم می‌تواند مانع از خستگی مفرط شما در طول ساعت‌های طولانی سرپا ایستادن شود و هم مراقب نسوختن پای شما باشد.

در نتیجه برای محافظت از پاهای خود در هنگام عملیات جوشکاری توجه داشته باشید که از کفش‌های مناسبی که در بالا گفته شد همواره استفاده نمایید و در نظر داشته باشید که از کفش‌های ساق بلند کفش کار و یا پوتین کار نسوز استفاده نمایید .

عینک و شیلد مناسب جوشکاری

باید توجه داشت که برای جوشکاری استفاده از عینک و نقاب و یا شیلد مخصوص جوشکاری امری واجب و ضروری می‌باشد زیرا در موقع برقراری قوس و پس از آن دو نوع اشعه غیر مرئی به وجود آمده است که برای چشم و پوست مضر است. در صورت مشاهده نقاط سفید جلوی چشم پس از برداشتن عینک باید از عینک با شیشه تیره‌تر و در صورت ندیدن حوضچه جوش باید از عینک با شیشه روشن‌تر استفاده کرد.

به دلیل اثر نامطلوب اشعه ماورا بنفش و مادون قرمز در هنگام ایجاد قوس باید از نقاب دستی برای جوشکاری های کوتاه و برای جوشکاری‌های بلند مدت از نقاب های ثابت قرار گیرنده روی سر استفاده کرد.

ایمن ترافیک کالا به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی فروش تجهیزات ایمنی آماده فروش انواع تجهیزات ایمنی اعم از لباس کار، کفش کار، کلاه ایمنی، ماسک ایمنی، دستکش ایمنی و ... است. در صورت نیاز به خرید هر یک از این تجهیزات از فروشگاه ایمن ترافیک کالا دیدن نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تجهیزات ایمنی , کلاه ایمنی , کفش ایمنی , دستکش ایمنی , لباس کار ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

عینک ایمنی مخصوص مشاغل مختلف

در اثنای انجام کارهای روزمره و یا فعالیهای حرفه ای، همیشه امکان پرتاب ذرات و مایعات یا تابش اشعه به اطراف وجود دارد. این ذرات، جامد یا مایع حتی گاها از بد حادثه، صورت و چشمان ما را هدف می گیرند و این اصلا خوب نیست. پس نتیجه می گیریم باید سلامت و امنیت چشمان خود را بگونه ای مطمءن و اصولی تامین کنیم. بهترین راه خرید عینک ایمنی مناسب با شغلمان است. بر خلاف عینک طبی که دید کاربر را اصلاح می کند، عینک ایمنی وظیفه خطیر مراقبت از چشم در برابر تهدیدات خارجی را بر عهده دارد. تهدیداتی که می توانند باعث آسیب جدی به چشم و یا حتی از دست دادن بینایی شوند. این تهدیدات اما، می توان به ۴ دسته تقسیم کرد:

ذرات ریز جامد مانند براده های تراشکاری

ذرات ریز مایع مانند قطرات اسید

 نور شدید عملیات جوشکاری

گازهای شیمیایی غیر سمی

ذرات جامد و عینک ایمنی مخصوص آنها

قبل از هر چیز اجازه بدهید از این دسته چند مثال بزنیم تا موضعمان را بهتر روشن کنیم. فرض کنید در حال کار نجاری و کوبیدن میخ بر روی یک الوار هستید. تکه های کوچکی از الوار می شکنند و به چشم شما برخورد می کنند. یا فرضا در حال بستن میخ آویز بر روی سقف جهت نصب لوستر هستید و خرده های گچ سقف روی چشم شما می ریزند. منظور از ذرات جامد، قطعات کوچک و ریز است. این نوع عینک ایمنی را  عینک سنگ زنی  می نامند و در صنایع کاربرد گسترده دارد. اصطلاح سنگ زنی از عملیات سنگ زنی مته ها و فرزها در کارگاهها گرفته شده است که براده های زیادی به اطراف منتشر می کند و در این زمینه شاخص است. نوع کلاسیک و معروف عینک سنگ زنی  عینک سنگ زنی بغل توری  است که نواحی اطراف چشم، با یک قطعه منحنی شکل توری بسته می شود. توری از این جهت که مانع دید کاربر نشود ولی ذرات نیز از آن قسمت عبور نمی کنند.

ذرات مایع و عینک ایمنی مخصوص آنها

نمونه شاخص ذرات مایع خطرناک، قطرات اسید و مواد شیمیایی است و مکان شاخص وجود این ذرات آزمایشگاه است. در طی انجام آزمایشات مختلف در آزمایشگاهها، مواد شیمیایی و اسیدی مختلفی مورد استفاده دارند و بسیار محتملست که در حین جابجایی بین ظروف قطراتی به سمت چشم کاربر پرتاب شوند. در این هنگام نیاز به  عینک ایمنی آزمایشگاهی  بسیار احساس می شود. این محصول از نظر تیپ کلی مانند عینک ایمنی سنگزنی است و لنز شفاف دارد. با این تفاوت که قدری ظریف تر بوده و معمولا به شکل اسپرت و گربه ای طراحی می شود. در ضمن مانند عینک سنگزنی محافظ توری ندارد.. ساده ترین و ارزانترین محصول این دسته،  عینک آزمایشگاهی مدل UV400  می باشد که در آزمایشگاههای مدارس نیز زیاد استفاده می شود.

نور شدید جوشکاری

یکی از آسان ترین راههای از بین بردن قرینه چشم، نگاه مستقیم به نور شدید ناشی از جوشکاری می باشد. البته برای این منظور از نور خورشید هم میتوان کمک گرفت! ولی برای حفظ سلامت بینایی، در هنگام عملیات جوشکاری حتما باید از عینک جوشکاری استفاده کرد. شدت بالای پرتوهای ناشی از قوس الکتریکی می توانند آسیبهای جدی به اعصاب بینایی ما وارد کنند. با بکارگیری عینک جوشکاری  از شدت بالای این پرتوها کاسته و آنها را به سطح شدت نورهای عادی می رسانیم. عینک های جوشکاری تیره هستند و میزان تیرگی متفاوتی دارند. میزان تیرگی لنز عینک جوشکاری را Shade می خوانند که از عدد ۵ تا ۱۴ متغیرست. ا

گازهای شیمیایی غیر سمی

همانطور که می دانیم گاز فرارست و به راحتی از کنار فریم عینک ایمنی عبور می کند و به چشم کاربر می رسد. بسیاری از گازهای شیمیایی باعث سوزش شدید در چشم کاربر می شوند و مشکلات زیادی را در هنگام انجام کار بوجود می آورند. برای حل این مشکل نوع دیگری از عینک ایمنی به نام گاگل ایمنی استفاده می شود که بر خلاف عینک دارای دسته نیست و در عوض با یک کش در پشت سر روی چشمان کاربر مستقر می شود. گاگل ایمنی تمامی نواحی دور چشم را پوشش داده و هیج منفذی برای عبور گاز باقی نمی گذارد. ضمنا از نظر شکل ظاهری، شبیه عینک اسکی می باشد. نمونه خیلی محبوب این محصول،  گاگل ایمنی SG-234 می باشد. لنز گاگل های ایمنی مانند عینک آزمایشگاهی معمولا سفیدست. البته انواع تیره جهت کار جوشکاری هم دارد که خیلی مصرفی طرفدار ندارند.

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ایمنی این آمادگی را دارد که در صورت تماس شما با شماره های داخل سایت مشاوره کاملی درباره قیمت عینک کار، نحوه انتخاب بهترین عینک ایمنی دریافت نمایید. ایمن ترافیک کالا به  عنوان تولید کننده عینک ایمنی خرید آنلاین محصولات را برای مشتریان خود فراهم آورده است.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: عینک ایمنی , عینک جوشکاری , عینک ازمایشگاهی , عینک گاگل , قیمت عینک ایمنی , خرید عینک ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

انواع کلاه کار

به طورکلی کلاه کار به دو نوع زیر تقسیم می‌شوند که باید با توجه به نوع کار اقدام به خرید کلاه ایمنی مناسب نمود :

کلاه ایمنی نوع ۱: برای کاهش نیروی ضربه ناشی از ضربات وارد تنها به بالای سر طراحی می‌شود. به عنوان مثال، این شکل از ضربه ممکن است ناشی از  چکش یا دستگاه میخ‌کوب و یا هر وسیله دیگری از بالا باشد.

کلاه ایمنی نوع ۲: برای کاهش نیروی ناشی از ضرباتی که ممکن است در بیرون از مرکز و از طرفین و یا از بالای سر باشد طراحی می‌شود. به عنوان مثال، این شکل از ضربه ممکن است ناشی از تماس با گوشه تیز یک تیر جانبی باشد.

قوانین استفاده از کلاه ایمنی مهندسی و ساختمانی

استفاد از وسایل محافظتی در هر پروژه عمرانی جزء ضوابط لازم برای شروع و اجرای کار است، از این رو، شرایط استفاده از کلاه کار که بر طبق مقررات ملی ساختمان تدوین شده است در زیر شرح داده می‌شود:

در کلیه عملیات ساختمانی که در آنها احتمال وارد آمدن جراحات به افراد در اثر سقوط فرد یا سقوط وسایل و تجهیزات و مصالح وجود دارد، باید از‌ کلاه‌های ایمنی استفاده شود.

پوسته کلاه باید از مواد سخت و بادوام ساخته شود، تمام لبه‌های آن گرد و پرداخت شده نیز باشد. پوسته کلاه باید به طور محکم به کلاف یراقی که روی سر کاربر جای می‌گیرد متصل شود و فاصله آزاد بین کلاف یراق و پوسته کلاه نباید از ۱۹ میلی‌متر کمتر باشد.

کلاه‌های ایمنی نو یا آنهایی که قبلاً مورد استفاده قرار گرفته باید قبل از این که در اختیار کارگران قرار گیرد، توسط اشخاص ذی‌صلاح کنترل و اجازه استفاده از ‌آنها صادر شود.

کلیه اشخاصی که در امر ساخت، حمل و ریختن بتن اشتغال دارند باید به پوتین و دستکش حفاظت مجهز باشند.

در برپایی، نصب و انجام سایر کارهای فلزی باید وسایل حفاظت فردی از قبیل کلاه ایمنی پوشیده شود.

رنگ کلاه ایمنی

رنگ کلاه کار به نوع پروژه، بخش، شرکت، صنعت و برخی شرایط دیگر بستگی دارد، ولی به طورکلی به موارد زیر تقسیم می‌شود:

سفید: مناسب هر مهندس (عمران، مکانیک، برق)، کارفرمایان، معماران، نقشه‌برداران

آبی: برای برق‌کاران، نجاران و سایر افراد فنی

قرمز: برای آتش‌نشانان

سبز: برای مسئولین ایمنی، پرسنل بهداشت و محیط زیست

خاکستری: برای بازدید کنندگان از سایت و خدمه

زرد: برای کارگران

قهوه‌ای: برای جوشکارها و افرادی در موقعیتی با گرمای شدید قرار دارند.

خوشبختانه امروزه کلاه ایمنی در تنوع بسیار بالایی در ایران تولید می شود و هر فردی با هر توانایی شغلی می توانند بهترین کلاه ایمنی متناسب با شغل خود را از سایت ایمن ترافیک کالا خریداری نمایند. خرید کلاه ایمنی مطابق با شغل و خطرات موجود در محیط کار امری بسیار ضروری است. در صورت تمایل می توانید با شماره های داخل سایت تماس گرفته و از مشاوره رایگان در زمینه قیمت کلاه کار در انواع مختلف، نوع کلاه ایمنی و متریال به کار رفته در ساخت آن با مشاوران و کارشناسان ما مشاوره رایگان داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کلاه ایمنی , خرید کلاه ایمنی , کلاه کار , خرید کلاه کار ,
:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

کفش کار شاید برای خیلی از مردم مورد مهمی نباشد . اما برای افرادی که محیط کار کارگاهی دارند و با مصالح ساختمانی و یا کارگاههای تولیدی دیگر در ارتباط هستند و خطرات کاری زیادی متوجه آنها است کفش کار مناسب بسیار اهمیت دارد . در انتخاب کفش کار مناسب باید نکاتی را رعایت کرد مانند مقاومت و دوام و همچنین قیمت کفش کار . راحتی و اندازه که توجه به این موارد میتواند سلامت پا و بدن را در محیط کار بالا ببرد.

کفش کار

اگر شما تمام طول روز را در یک محیط صنعتی مشعول به کار هستید، کاری که نیازمند فعالیت و حرکت در تمامی فضای کارگاه است، مقاومت در برابر وسوسه داشتن کفش‌هایی باکیفیت مناسب، بسیار سخت و دشوار است . کفش‌هایی که آرامش را حین فعالیت به شما ارزانی می‌کند.

توجه داشته باشید که گام برداشتن و راه‌رفتن حین فعالیت در محیط کارگاهی، با قدم‌زدن در حالت عادی کاملا متفاوت است . به همین دلیل کفش‌های کار کاملا متفاوت با کفش‌های پیاده‌روی است. از این رو اگر شما در انبار آمازون مشغول به کار هستید و یا به عنوان یک کارگر در یک محیط کارگاهی اشتغال دارید، باید معیارهای مشخصی را در انتخاب کفش‌های‌تان به کار ببندید . به عنوان مثال کارگری که مشغول بتن‌ریزی است، باید الزامات این کار را در مورد استاندارد کفش‌هایش نیز مد نظر قرار دهد . اما متاسفانه کفش‌های کار کمی پیدا می‌شود که متناسب با شرایط محیطی کار و حرفه شما ساخته و پرداخته شده باشند .

بطور مثال در کفشی که ویژه برای کار در محیط‌های صنعتی طراحی شده‌است، جذب شوک وارده به کفش بر روی پاشنه متمرکز است . چرا که به لحاظ علمی، پاشنه نقطه‌ای از پاست که بیشتر ضربات وارده به آن بر این نقطه وارد می‌شوند .

باید توجه داشته باشید، استفاده از کفش‌های پیاده‌روی استاندارد موجب پراکنده شدن شوک بصورت کاملا یکنواخت در تمامی سطح بدن می‌شود. کفش‌هایی که دردهای حاصل از پیاده‌روی‌های طولانی مدت را ازبین می‌برند.

رابطه کفش و تاثیر آن بر روی روابط اجتماعی

اگر در انبار آمازون یا در محیط صنعتی مشغول به کار هستید باید از کفش های کار ساق بلندی که دارای قطعات فلزی در پشت و جلو هستند استفاده کنید .

اما اگر کار شما به گونه ای است که روی بتن راه می روید ویا مدت زیادی مجبور به ایستادن روی سطح بتنی هستید می توانید از کفش های کار اسپرت استفاده کنید توجه داشته باشید این نوع کفش ها به علت وزن زیاد مناسب پیاده روی های طولانی نمی باشند.

جای تعجب نیست اگر با کفش پیاده روی روی بتن کار می کنید و پس از مدتی سریع خسته شده و دچار درد پا می شوید ، آیا فکر میکنید کفش کار مانند کفش پیاده روی می باشد؟

به لحاظ فنی خیر…

شاید در نظر اول اینطور به نظر برسد که کفش کار بسیار خسته کننده است اما دقت داشته باشید اشتباه در انتخاب کفش کار می تواند باعث درد پا ، کمر درد ،  ناراحتی پاشنه و حتی اسپاسم در زانو گردد.

پس چطور می توان یک کفش کار مناسب پیدا کرد و مشخصه های آن چیست ؟

به طور خلاصه،  ویژگی های اصلی یک کفش کار خوب به شرح ذیل می باشد :

سیستم قوس پشتی

جذب شوک به طور مساوی بر روی پای پا گسترش می یابد.

قوس مناسب در میانه کفی.

جلو سفت  (دارای نوار فلزی در پشت و جلو)

کفش کار تولید ایران به واسطه استفاده از چرم ایرانی و تجربه بالای تولید کنندگان ایرانی کیفیت بسیار بالایی داشته و از تولیدات خارجی چیزی کم ندارد. خرید کفش کار در انواع مختلف و برای مشاغل مختلف در سایت ایمن ترافیک کالا مقدور می باشد. تنها کافی است اطلاعاتی در خصوص خطرات موجود در محیط کار خود داشته باشید تا بتوانید بهترین کفش کار مورد نظر خود را خریداری نمایید. در صورت تمایل می توانید با شماره های داخل سایت تماس گرفته و اطلاعات کاملی در زمنیه قیمت کفش کار، ویژگی شاخص هر مدل و مناسب بودن آن برای مشاغل مختلف کسب نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کفش کار , کفش ایمنی , قیمت کفش کار , خرید کفش ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

دستکش ایمنی

اولین اصل برای انجام هرکاری ایمنی است. همانطور که می دانید تمام تکنسین‌ها قبل از شروع دوره کاری خود، باید دوره‌ای برای آمادگی و آموزش ایمنی بگذرانند. گاهی کاری که فرد، قرار است انجام دهد نیاز به استفاده از ابزار حساس و خطرناک دارد و یا اینکه به طور کلی محیط کاری شرایط سختی دارد و شخص باید با تجهیزات کامل وارد محیط کاری خود شود. حتی ریز‌ترین نکات مربوط به ایمنی را حتما رعایت کنید، مهندسان و محققان پس از تحقیق و آزمایش این قوانین را وضع کرده اند و واقعا ریسک اتفاق برای همه وجود دارد پس با حفظ ایمنی در کار، جان اشخاص حفظ می شود.

یکی از وسایلی که جز ایمنی کار است، دستکش می باشد که قیمت دستکش ایمنی بر حسب حرفه و نوع کاربرد، جنس و ظاهر آنها با هم تفاوت دارد . با این مطلب همراه باشید تا انواع دستکش ایمنی و کاربرد آنها را بررسی کنیم.

دستکش ایمنی چیست؟

همان طور که گفتیم استفاده از وسایل و تجهیزات ایمنی برای کار بسیار مهم است و بیشترین اولویت را دارد. یکی از قسمت‌های بدن که باید همیشه مورد توجه باشد و ایمنی آن در کار، حفظ شود، دست‌ها هستند. دقیقا بیشترین کار را دست‌ها انجام می‌دهند و گاهی امکان دارد که حادثه‌ای در محیط کار برای دست‌ها رخ دهد که قابل جبران و بازگشت نباشد. پس در اینجا اهمیت دستکش ایمنی واضح است. در حرفه‌هایی مانند آتش نشانی، محیط های شیمیای، کارگاه‌های صنعتی که دارای دستگا‌ه‌های فرز و مته و جوشکاری هستند و غیره استفاده از دستکش ایمنی بسیار مهم است.

البته این را هم در نظر بگیرید که برای انجام کار با هر دستگاهی باید به دستورالعمل‌ها توجه کنید چون برای مثال ممکن است از دستکشی استفاده کنید که مناسب نباشد و تسلط و دقت شما را برای انجام کار پایین بیاورد. پس حتما از دستکش مناسب و مخصوص استفاده کنید. همچنین هر نوع دستکش ایمنی باید با کیفیت و کار آمد باشد و باعث تعریق و یا حساسیت در مصرف کننده، نشود. حرکت دست باید در تمام دستکش‌های ایمنی راحت باشد و طراحی مکانیکی این دستکش‌ها به گونه‌ای باشد که فعالیت مصرف کننده را کمتر و یا محدود نکند.

انواع دستکش‌های ایمنی

دستکش ایمنی آتش نشانی

این دستکش‌ها برای آتش‌نشان‌ها و برای محیط های عملیاتی طراحی می شوند که درجه حرارت بسیار بالا است همچنین در بعضی از این عملیات، آتش نشان لازم است که مستقیما با آتش تماس داشته باشد. بنابراین الیاف و جنس این دستکش‌ها نسوز است و حالت مکانیکی مناسبی دارد که تسلط و دقت آتش نشان را کم نکند.

دستکش ایمنی در برابر الکتریسته

این دستکش‌ها عایق جریان الکتریسته هستند و افرادی که با برق سر و کار دارند بسته به میزان ولتاژ باید از این دستکش‌ها استفاده کنند. از جمله مصرف کنندگان این دستکش‌ها می توان به تکنسین‌های سازمان برق و یا متخصصان طراحی و پیاده سازی دکل برق اشاره کرد.

دستکش ایمنی در برابر مواد شیمیایی

این دستکش‌ها معمولا از جنس لاستیک و یا انواع پلیمر غیر حلال در اسید ساخته می شوند. البته نوع و جنس این دستکش‌ها بسیار متفاوت است چون هر اسیدی خصوصیات خود را دارد و می‌تواند محدود‌ه‌ای از مواد را از بین ببرد.

دستکش ایمنی در برابر برش

این دستکش ها از قسمت‌های بیرونی تشکیل شده است که مانند زنجیر‌های ریز به هم پیوسته است. این دستکش به ویژه مناسب افراد در کشتارگاه‌ها و قصابی‌ها می‌باشند. همچنین افرادی که باید شیشه جا به جا کنند نیز از این دستکش‌ها استفاده می‌کنند.

دستکش کار تنوع بسیار بالایی دارد. هر شغل به واسطه خطراتی که برای کارگر و کارفرما دارد نیاز به نوع خاصی از دستکش ایمنی دارد. در مشاغلی مانند جوشکاری خرید دستکش کار چرم مناسب بوده و برای یک کارگر ساختمانی استفاده از دستکش کف مواد مناسب خواهد بود. درخرید دستکش ایمنی ملاک هایی مانند مواد اولیه استفاده شده در ساخت دستکش، خطرات موجود در محیط کار اهمیت زیادی دارد. در صورتی که اطلاعات کاملی در خصوص قیمت دستکش کار و مدل مناسب برای شغل خود دارید می توانید آن را به صورت آنلاین از سایت ایمن ترافیک کالا خریداری نموده و یا  اینکه با شماره داخل سایت تماس بگیرید و اطلاعات کاملی کسب نمایید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: دستکش ایمنی , دستکش کار , خرید دستکش ایمنی , قیمت دستکش کار , دستکش ضد برش , دستکش کف مواد , دستکش استاد کار ,
:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

اهمیت لباس کار و تجهیزات ایمنی

یکی از دلایلی که میل به استفاده از تجهیزات ایمنی را امروزه روز بالا برده است ، اجرای استاندارد های ایمنی فردی توسط اداره وزارت کار است. اما شاید این تمام دلیل این مقدار تقاضا برای استفاده از لباس برای کار ، کفش کار و سایر ملزومات ایمنی نباشد، اصلی ترین دلیل هزینه های بالای درمانی است که پس از حادثه گریبان گیر فرد حادثه دیده یا کارفرما می شود. بنابراین خرید لباس کار مناسب، کفش ایمنی و کلاه کار استاندارد می تواند درصد خسارت های جانی و مالی را تا حد قابل قبولی کاهش دهد و البته خود این وسایل حفاظت فردی هزینه چندانی ندارد. اما از چه لباسی و یا کفش کاری استفاده کنیم می تواند چالش برانگیز باشد و ممکن است موجب سردرگمی افراد کم تجربه در زمینه خرید لوازم ایمنی مناسب و استاندارد شود.

خرید لباس کار مناسب

لباس كار به عنوان یكی از وسایل استحفاظی فردی مطرح می‌باشد و كلیه كاركنان باید با لباس كار مناسب محل كارشان در آنجا حضور بعمل آورند.

معمولاً لباس كار به عنوان یك پوشش سراسری تنه، دست و پاها را در مقابل شرایط محیطی حفاظت می‌كند. ساده ترین شكل لباس كار در دو فرم ظاهری بلوز و شلوار یا کاپشن و شلوار (دو تكه) و نوع یكسره (بیلرسوت) می باشد.

جنس لباس کار از جنس الیاف طبیعی (پلی استر پنبه) و یا درصدی الیاف طبیعی و مصنوعی (فیلامن ویسکوز) و در مواردی تماماً از الیاف شیمیایی و صنعتی تولید می‌شود. بدیهی است هر چه الیاف بكار رفته شده در پارچه طبیعی ­تر باشد، تبادل حرارتی آن آسانتر و لباس به اصطلاح خنک تر است.

پيش بندهای حفاظتی :‌

پيش بند از جمله تجهيزات ایمنی از بدن در برابر پاشش مواد می ­باشند. جنس پيش بند با توجه به شرايط استفاده از آن جنس نايلونی (پيشگيری از ريزش آب)، چرمی (جهت پيشگيری از ريزش پليسه جوشكاری)، سربی (جهت حفاظت در برابر پرتوهای راديو اكتيو)، پلی وينيل كلرايد (جهت حفاظت از مواد شيميايی) و ...... انتخاب میشود.

لباسهای با قابليت ديد بالا (جلیقه های شبــرنگ دار ـ فسفــری) :‌

اين گونه لباسها به منظور پيشگيری از حوادث ناشی از ضربه و برخورد و به صورت ژاكت، بلوز شلوار با توجه به نوع محل كاربرد، به رنگهاي براق و از جنس­های مختلف ساخته شده و امكان رويت فرد را در شرايط مختلف آب و هوايی و ساعات مختلف شبانه روز فراهم می كنند.

خرید لباس کار نیاز به تحقیق و بررسی دارد. شرایط محیط کار و خطراتی که در آن وجود دارد تاثیر بسیاری در انتخاب نوع پارچه دارد. پارچه انتخابی شما باید راحتی کارگر، کارفرما و مهندس را فراهم آورده و خطرات موجود در محیط را نیز دفع نماید. پارچه های انتخاب شده برای لباس کار تنوع بسیار زیاد دارد و از پارچه نخی تا ویسکوز و پنبه و جین و کتان در دوخت انواع لباس کار به کار می رود. قیمت لباس کار از مدل دوخت لباس ایمنی و نوع پارچه آن تاثیر می گیرد. تمامی اطلاعات در مورد لباس کار را می توانید از فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا دریافت کنید. در صورت نیاز به دریافت مشاوره در مورد مدل، نوع پارچه و قیمت لباس کار می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: لباس کار , خرید لباس کار , قیمت لباس کار ,
:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

ایمن ترافیک کالا

ایمن ترافیک کالا به عنوان تولید و عرضه کننده انواع تجهیزات ترافیکی، مبلمان شهری و تجهیزات ایمنی، فعالیت می کند. این برند از مواد اولیه باکیفیت در ساخت این تجهیزات استفاده می کند. پیروی از استانداردهای جهانی در تولید این محصولات، باعث شده تا این برند در رقابت با رقبای داخلی و خارجی، گوی سبقت را برباید. فروشگاه آنلاین ایمن ترافیک کالا با عرضه محصولات با قیمت مناسب و ارسال آنها به محل، توانسته نیازهای متقاضیان را پاسخگو باشد. چنانچه تجهیزات خریداری شده از این شرکت، نیاز به نصب داشته باشند می توانید از خدمات این مجموعه بهرمند شوید. در ادامه این مقاله شما را با محصولات تولید شده در این برند بیشتر آشنا خواهیم کرد.

مبلمان شهری

استفاده از مبلمان شهری استاندارد،باعث ایجاد فضایی زیبا شده و موجبات آسایش مردم را به وجود می آورد. ایمن ترافیک کالا یکی از تولید کنندگان انواع مبلمان شهری نظیر نیمکت پارکی، تاب سرسره پارکی، لوازم ورزشی پارکی و گلدان شهری است. انواع گلدان شهری کامپوزیتی، فایبر گلاس، سیمانی و سنگی، در این برند تولید می شوند. نیمکت پارکی بتنی، فلزی، چوبی و ...  نیز از محصولات این برند است. این برند انواع نیمکت شهری را در ابعاد و با اشکال مختلف ساخته است. ماندگاری و استحکام این تجهیزات باعث شده تا هزینه نگهداری از این محصولات بسیار پایین باشد. تاب سرسره هایی که در این برند ساخته می شوند، دارای جنسی از آلیاژ فولاد هستند و طول عمر بالایی دارند. با مراجعه به سایت ما می توانید این تجهیزات را به صورت آنلاین سفارش داده و در محل، تحویل بگیرید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

تجهیزات ترافیکی

هدف از استفاده تجهیزات ترافیکی، ممانعت از بروز تصادفات رانندگی است. ایمن ترافیک کالا یکی از تولید کنندگان انواع تجهیزات ترافیکی اعم از بشکه ترافیکی، انواع چراغ راهنمایی رانندگی، استوانه ترافیکی، کله قندی، نیوجرسی و سرعتگیر می باشد. تابلو ترافیکی دارای تنوع زیادی است و موارد استفاده از آنها بسیار  بالا می باشد. این برند با استفاده از ورقه های فلزی با کیفیت، انواع این تابلو را در ابعاد و سایزهای مختلف تولید می کند. در این فروشگاه انواع چراغ راهنمایی در مدل های تک خانه و 2 خانه و 3 خانه به فروش می رسد. شما می توانید با مراجعه به سایت این برند، از انواع چراغ راهنمایی LED، سولار و لامپی دیدن کرده و محصول مناسبی را انتخاب کنید. بشکه ترافیکی در ابعاد مختلف و به صورت شبرنگ دار و بدون شبرنگ نیز از دیگر محصولات این برند به شمار می رود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات این برند، می توانید به سایت این شرکت مراجعه کنید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

تجهیزات ایمنی

ایمن ترافیک کالا با بررسی نیاز کارگران و کارفرمایان در محیط کار، اقدام به تولید انواع تجهیزات ایمنی کرده است. این برند تولید کننده  انواع لباس کار ایمنی، دستکش ایمنی، کفش ایمنی و کلاه ایمنی در ایران است. لباس تولید شده در این شرکت در انواع لباس کار ایرانخودرو، سیلور، خلبانی و ... و در مدل های دوبنده، یکسره، کاپشن شلوار و روپوش می باشند. کفش های ایمنی که در این شرکت تولید شده اند در سایزهای مختلف طراحی شده اند. در دوخت این تجهیزات ایمنی از چرم اصل استفاده شده است که کیفیت آن را بالا برده و موجب افزایش مقاومت و طول عمر آنها می شود. کلاه و دستکش ایمنی که این برند تولید کرده است، با استفاده از مواد اولیه درجه یک ساخته شده اند. با مراجعه به سایت این برند، می توانید از راهنمایی های کارشناسان ما بهرمند شوید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: سرعتگیر , تاب سرسره پارک , دستکش ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مرداد 1399 | نظرات ()