نوشته شده توسط : malihe

ضوابط طراحی مبلمان شهری

مبلمان شهری به وسایلی گفته می‌شود که به منظور زیبایی و با اهداف کاربردی در سطح شهر قرار داده می‌شود. با خرید آنلاین مبلمان شهری و استفاده به جا و مناسب از مبلمان می‌توانیک محل معمولی و نه چندان کاربردی را، به یک محل زیبا با قابلیت‌های خاص تبدیل کرد. برای مثال با قرار دادن یک نیمکت سیمانی در مسیر عبور و مرور شهروندان می توانید اسباب آسایش آنها را فراهم کنید. مبلمان شهری خود نیز باید دارای طراحی مناسب باشند و با توجه به شرایط اقلیمی و نیازهای شهروندان طراحی شوند و به همین منظور است که قوانین تحت عنوان ضوابط طراحی مبلمان شهری وجود دارد. این ضوابط، استانداردهای طراحی مبلمان شهری را تعیین می‌کنند. با استفاده از ضوابط طراحی مبلمان شهری می‌توان محلی که تا پیش از این از آن استفاده چندانی نمی‌شده را، به محلی که مشوق فعالیت‌های عمومی و مردمی است مبدل کرد. وسایل زیادی هستند که در دسته مبلمان شهری قرار می‌گیرند و در ادامه به معرفی این وسایل و ضوابط طراحی مبلمان شهری مربوط به آنها خواهیم پرداخت. رعایت استانداردهای طراحی مبلمان شهری کمک می‌کند تا شهر بر اساس قوانینییک پارچه و با بالاترین کیفیت تجهیز شود. به این ترتیب شهروندان می توانند علاوه بر لذت بردن از زیبایی‌های شهر، از وسایلی که قابلیت کاربردی دارند به راحتی استفاده کنند.

استانداردهای کلی مبلمان شهری

ضوابط طراحی مبلمان شهری دارای برخی از استانداردهای عمومی است که در مورد تمامی وسایلی که به این منظور استفاده می شوند صدق می‌کنند. در ادامه به معرفی این ضوابط عمومی می‌پردازیم. اولین نکته که در مورد استانداردهای طراحی مبلمان شهری باید در نظر داشت، این مسئله است که مبلمان شهری باید با یکدیگر و محیط اطراف در هماهنگی کامل باشند. طبق ضوابط طراحی مبلمان شهری، هر وسیله‌ای که تحت این عنوان در شهر قرار می‌گیرد، باید دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف و پوسیدگی باشد. بر اساس ضوابط طراحی مبلمان شهری، در روند تولید و طراحی باید استانداردهایی رعایت شود که که محصول نهایی برای محدوده سنی وسیعی، از کودکان تا سالمندان، قابل استفاده و کاربردی باشد. علاوه بر کاربردی بودن مبلمان شهری، باید به جذابیت‌های بصری و جنبه‌های زیباییشناسی شهری نیز توجه شود.مسئله دیگری که حائز اهمیت است، هزینه‌های جاری و نگهداری از مبلمان شهری است، که باید تا حد امکان کم و به صرفه باشد. استانداردهای طراحی مبلمان شهری، شامل رنگ‌آمیزی این وسایل نیز می‌شود. برای رنگ‌آمیزی مبلمان شهری باید از رنگ‌های مقاوم در برابر ناملایمات جوی و تابش نور مستقیم خورشید استفاده شود.

ضوابط طراحی مبلمان شهریبرای صندلی‌های شهری

در این بخش در مورد استانداردهای طراحی مبلمان شهری در زمینه صندلی‌هایی که در اماکن مختلف استفاده می شود توضیح داده خواهد شد. اولین نکته‌ای که در مورد صندلی‌های شهری که در اماکن عمومی استفاده می‌شوند، باید به آن توجه داشت تعداد صندلی‌هاست. مسلماً یک مرکز خرید که در مرکز شهر قرار دارد و به صورت روزانه مراجعه کنندگان زیادی دارد، به صندلی‌های بیشتری نسبت به یک مرکز خرید کوچک اطراف شهر نیاز دارد. بر اساس ضوابط طراحی مبلمان شهری، محل قرارگیری صندلی‌ها نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. به عنوان مثال به غیر از صندلی‌های ایستگاه اتوبوس، در نزدیکی آنها نیز حتما باید تعدادی صندلی قرار بگیرد.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا فروشنده انواع نیمکت های سیمانی، بتنی، فلزی و چوبی است. این محصولات ساخت این شرکت بوده و در صورت نیاز به نصاب می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

 فروش انواع نیمکت شهری



:: برچسب‌ها: نیمکت بتنی , قیمت نیمکت بتنی , نیمکت فلزی پارک , نیمکت سیمانی ,
:: بازدید از این مطلب : 491
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

ضرورت استفاده از کلاه کار

سر و جمجمه انسان یکی از مهم ترین قسمت های بدن است و با آسیب دیدن آن ممکن است صدمات جبران ناپذیری به فرد وارد گردد و چه بسا به قیمت از دست رفتن جان فرد تمام شود.خرید اصولی کلاه کار و استفاده از آن در زمان فعالیت از مهمترین وظایف یک کارگر، مهندس، جوشکار و ... است. همانطور که می دانید مهمترین اصل در انجام کار حفظ ایمنی در حین کار است.

کلاه ایمنی عایق برق

تماس مستقیم بدن انسان با برق بسیار خطرناک و در بسیاری از مواقع مرگبار است به همین دلیل کارگران و تکنسین هایی که با برق سر و کار دارند یا در محیط هایی کار می کنند که تجهیزات و خطوط حامل برق در آنجا فراوان است و احتمال برق گرفتگی وجود دارد، باید برای حفظ جان خود، نکات ایمنی فراوانی را رعایت کنند. یکی از تجهیزات ایمنی فردی که هر برقکار باید از آن استفاده کند، کلاه ایمنی عایق برق می باشد. این نوع کلاه ایمنی علاوه بر اینکه از سر افراد در برابر ضربات فیزیکی احتمالی، سرما و گرما و... محافظت می کند، به عنوان محافظی در برابر نیروی برق در هنگام برخورد تصادفی فرد با تجهیزات برق دار نیز عمل می کند. چون از جمله خطراتی که این افراد را تهدید می کند برخورد سر ایشان با خطوط انتقال نیروی برق و تجهیزات دارای برق می باشد. در واقع طراحی این نوع کلاه های ایمنی به گونه ای انجام شده است که نیروی الکتریکی را خنثی کرده از رسیدن آن به سر جلوگیری می کند. کلاه عایق برق در رنگ زرد تولید می شود.

کلاه ایمنی صنعتی

کارگاه ها و کارخانه های صنعتی از جمله محیط های کاری هستند که افراد بسیاری در آنجا مشغول به کار هستند. از جمله حوادثی که همواره وقوع آن در چنین مکان هایی قابل پیش بینی است امکان سقوط اجسام از بالا و برخورد آنها با سر کارکنان می باشد بنابراین چنین افرادی باید همیشه آمادگی حفظ جان خود در برابر چنین اتفاقاتی را داشته باشند و به همین دلیل ملزم به استفاده از کلاه ایمنی صنعتی هستند. کلاه ایمنی صنعتی برای استفاده در محیط های صنعتی ساخته شده است و در اصطلاح عامیانه به دو نوع کارگری و مهندسی تقسیم بندی می شود. این نوع کلاه بر خلاف کلاه های ایمنی موتور سواری یا آتشنشانی و جوشکاری و... که سر و صورت و گردن را می پوشانند، فقط سر را پوشش می دهد و طوری روی سر قرار می گیرد که هیچ گونه تماسی با کاسه سر ندارد و در صورت سقوط جسمی از بالا بر روی آن، هیچ ضربه ای به سر وارد نخواهد شد. کلاه ایمنی صنعتی در رنگ های مختلفی تولید می شود که هر رنگی از آن منحصر به افراد خاص و جایگاه شغلی خاصی است.

کلام آخر

همانطور که می دانید استفاده از کلاه ایمنی در بسیاری از مشاغل جزء مهمترین موارد حفاظت شخصی به شمار می آید. خوشبختانه امروزه کلاه ایمنی در تنوع بسیار بالایی در ایران تولید می شود و هر فردی با هر توانایی شغلی می توانند بهترین کلاه ایمنی متناسب با شغل خود را خریداری نمایند. خرید کلاه ایمنیمطابق با شغل و خطرات موجود در محیط کار امری بسیار ضروری است. برای اطلاع از قیمت کلاه ایمنی در صورت تمایل می توانید با شماره های داخل سایت تماس گرفته و از مشاوره رایگان در زمینه قیمت کلاه کار در انواع مختلف، نوع کلاه ایمنی و متریال به کار رفته در ساخت آن با مشاوران و کارشناسان ما مشاوره رایگان داشته باشید. مجموعه ایمن ترافیک کالا باجمع آوری طیف وسیعی از انواع کلاه کار و کلاه ایمنی شرایطی ایجاد نموده است که در کمترین زمان ممکن بتوانید بهترین نوع کالاه ایمنی را برای خود انتخاب نموده و خریداری نمایید. این فروشگاه اینترنتی فروشنده انواع تجهیزات ایمنی و ترافیکی می باشد.

 

 فروش کلاه کار

 



:: برچسب‌ها: کلاه ایمنی , خرید کلاه ایمنی , کلاه کار , خرید کلاه کار ,
:: بازدید از این مطلب : 377
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

ضرورت استفاده از لباس کار

امروزه لباس کار یکی از ملزوماتی است که تقریبا در کنار تجهیزات و ابزار آلات هر فرد شاغل به کار به چشم می خورد. در واقع یکی از اصول رعایت ایمنی در مشاغل فنی و حتی برخی از مشاغل غیر فنی خرید لباس کار و پوشیدن آن در هنگام شروع کار است. علاوه بر حفظ انضباط شخصی و امکان تفکیک شغل ها بر اساس رنگ و نوع لباس کار و نیز حفاظت از لباس های شخصی افراد، کارکرد اصلی لباس کار حفظ ایمنی و سلامت افراد است. ممکن است افراد در حین کار با مشکلات و خطراتی مواجه شوند که در صورت داشتن لباس کار مناسب این خطرات و تهدید ها تا حد زیادی کاهش یافته و سلامت افراد تضمین شود. بهترین مثال برای این مورد لباس آتشنشانی است.

 لباسکار علاوه بر ایجاد پوشش و ایمنی برای فرد باید دارای آپشن ها و امکانات دیگری نیز باشد مثلا قرار دادن جیب در لباس کارهایی مانند لباس کار دوبنده و یا مهندسی  امکان به همراه داشتن ابزار مورد نیاز افراد را فراهم می کند که خود مزیت مهمی است. لباس کار ها در انواع مختلف برحسب کارکرد و نوع نیاز مشاغل گوناگون طراحی و تولید میشوند. در ادامه به بررسی انواع لباس کار خواهیم پرداخت.

پرفروشترین انواع لباس کار

در تولید لباس کار توجه به چند نکته ضروری است.جنس پارچه ی لباس، راحتی لباس، ضخامت ومقاومت لباس، وزن و سنگینی لباس، رنگ و طراحی لباس و...مطمئنا لباس کار یک جوشکار با لباس کار یک مهندس متفاوت است و این تفاوت به خاطر تفاوت در سنگین و یا سبک بودن شغل و نوع خطراتی است که در هر کدام از این مشاغل وجود دارد.برای آشنایی بیشتر با انواع لباس کار با ما همراه باشید.

لباس کار ایران خودرویی

ساده ترین شکل لباس کار ایران خودرویی به صورت پیراهن و شلوار و یا کاپشن و شلوار می باشد.حفاظت از بدن در برابر عوامل محیطی اصلی ترین کارکرد این نوع لباس کار است. جنس آن از فلامنت کج راه است که علاوه بر مقاومت بالا و خاصیت ضد آبی امکان تبادل هوا را با پوست فراهم کرده باعث کاهش تعریق می شود. وزن آن نیز غالبا در حدود 500 گرم است که می توان گفت فرم بسیار مناسب و راحت برای بسیاری از مشاغل است. لباس کار ایران خودرویی غالبا در رنگ زمینه ی سورمه ای تولید می شود. شلوار به صورت یکدست سورمه ای و پشت کاپشن آبی می باشد. این نوع از لباس مقاوم و راحت علاوه بر صنایع خودروسازی در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، راه سازی و غیره نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

کلام آخر

اصل مهم و اساسی در انتخاب لباس کار مناسب، توجه به راحتی، مقاومت و تناسب آن با نوع شغل و خطرات و تهدید های موجود در آن است. فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا با عرضه ی انواع لباس کار در مدل و طرح های مختلف به شما این امکان را می دهد تا لباس کار مناسب را با بهترین کیفیت و طراحی و البته با قیمت های مناسب تهیه و مورداستفاده قرار دهید. کافی است تا با ورود به این سایت از میان طیف متنوعی از لباس ها، لباس مورد نظر خود را انتخاب و در اسرع وقت آن را در درب منزل خود دریافت نمایید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

 

 



:: برچسب‌ها: خرید لباس کار , لباس کار , قیمت لباس کار ,
:: بازدید از این مطلب : 442
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 خرداد 1399 | نظرات ()