نوشته شده توسط : malihe

چراغ های پلیسی

اگر در استخدام نیروی انتظامی و راهنمایی و زندگی هستید و یکی از چراغ های وسایل نقلیه خود را شکسته‌اید،یا اگر قصد خرید چراغ گردان پلیس برای ماشین شخصی خود را دارید که هم زیبا و هم کارایی داشته باشد، توصیه می‌کنم که این مطلب را از دست ندهید و تمامی قسمت‌های آن را مطالعه کنید. باید بپذیریم که چراغ پلیس  وسیله‌ای مهم و اساسی برای نیروی پلیس است که هم نقش هشدار و هم نقش بازدارنده دارد. لامپ پلیسی و چراغ‌های پلیسی انواع مختلفی دارند که هر کدام از آنها برای وظایف خاصی به کار گرفته می‌شوند. بنابراین لازم است که ابتدا در مورد انواع مختلف آن‌ها آشنایی داشته باشید و بدانید که برای چه هدفی از آنها استفاده می‌کنید.

 البته اگر چراغ پلیسی را برای ماشین شخصی خود می‌خواهید، با محدودیت بیشتری مواجه هستید و استفاده از آن‌ها نیاز به گرفتن مجوز از طرف نهادهای نظامی و انتظامی است. پس با ما همراه باشید تا این محصول پلیسی را به طور کامل به شما معرفی کنیم.

معرفی کلی چراغ پلیسی

 چراغ پلیسی یک نوع چراغ و لامپ مخصوص است و در سایت ایمن ترافیک کالا در دسته تجهیزات پلیس جای دارد که بر روی تجهیزات خودرویی و وسایل نقلیه پلیس و نیروهای انتظامی نصب می‌شود. این چراغ‌ها می‌توانند نقش‌های مختلفی داشته باشند که مهم‌ترین آن‌ها نقش هشدار دهنده و کنترل اوضاع است که شاید رایج‌ترین آنها که شما تجربه آن را دارید، چراغ نصب شده در خودروهای نمایی و رانندگی و همچنین پلیس ترافیک باشد.

هدف استفاده از این چراغ‌ها به چند مورد زیر خلاصه می‌شود:

  • ایجاد نظم و از بین بردن تنش‌های احتمالی؛
  • وجودیک نیروی انتظامی و نظارتی برای کنترل اوضاع؛
  • اطلاع رسانی در مورد رسیدن امداد از فاصله دورتر؛
  • ایجاد نوعی نیروی هشدار دهنده برای کنار زدن تجمع و تراکم احتمالی؛
  • اعلام خطر در برخی شرایط اضطراری و کنترل اوضاع؛
  • استفاده در برخی مسابقات مانند مسابقات آفرود برای کنترل بیشتر اوضاع.

احتمالاً این سؤال در ذهن شما به وجود آمده که اگر چراغ پلیسی تنها برای پلیس است، پس چه نیازی به خرید و فروش آن است؟ اگرچه از لفظ پلیس و انتظامی برای این چراغ‌ها استفاده می‌شود، اما حوزه‌های کاربرد آنها بسیار وسیع‌تر از این نقش بوده و حتی در برخی موارد از آنها برای وسایل نقلیه شخصی هم استفاده می‌شود.

 

درک این موضوع چندان سخت نیست و به راحتی می‌توانید نمونه‌های مختلفی از این چراغ‌ها در ماشین آتش نشانی، در ماشین انتظامات، در آمبولانس‌ها، در خودروهای امداد و نجات، در امداد خودرو و حتی در برخی مسابقات ببینید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: چراغ گردان امداد , چراغ گردان پلیس , خرید چراغ گردان پلیس , قیمت چراغ گردان پلیس ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

مهمترین مشخصات آبخوری بتنی

با توجه به مطالب پیشین، مشخص شد که استفاده از آبخوری بتنی برای سازندگان صرفه اقتصادی بسزایی دارد. قیمت آبخوری پارکی  بتنی نسبت به دیگر انواع مناسب تر است.  امروزه آبخوری ها نه تنها به عنوان وسیله ای برای رفع نیاز شهروندان، بلکه به عنوان یکی از اجزای مهم در طراحی های مدرن شهری مطرح شده اند. از این رو طراحان را بر آن داشته است که از آبخوری جهت تحولاتی در جلوه های بصری استفاده کنند. با گذری در مناطق مختلف تفریحی شاهد آبخوری هایی خواهید بود که تاثیر زیادی بر زیبایی محیط داشته اند. در بسیاری از شهرهای توریستی مطرح جهان، از انواع آبخوری ها در اشکال مختلف به عنوان یکی از جاذبه های موثر گردشگری استفاده می شود. با این تفاصیر می توان گفت یکی از مهمترین مشخصات آبخوری بتنی، نوع طراحی آن است که در ادامه به طور مفصل به آن پرداخته می شود.

مزیت کامپوزیت بتنی در شکل پذیری آن است. این ماده مدتی پس از قالبگیری و خشک شدن همچون سنگ سخت می شود. این ویژگی سبب شده است از آن برای ساخت بسیاری از تجهیزات مبلمان شهری استفاده شود. به لطف این ویژگی بتن، امروزه انواع آبخوری بتنی در اشکال متنوع و زیبا ساخته می شود. نکته ای که در ساخت آبخوری بتنی باید رعایت شود، استفاده از مواد با کیفیت برای ساخت کامپوزیت است. استفاده از مواد اولیه با کیفیت و دقت در ساخت آبخوری بتنی مانع از ترک خوردن این اجزاء و کاهش طول آنها می شود. پارک های شهری مکانی الگو برداری شده از طبیعت هستند. بنابراین تمامی اجزای آنها همچون کفپوش و نیمکت ها و انواع آبخوری ها باید به چشم اجزای طبیعت دیده شوند. آبخوری های بتنی ذاتا برگرفته از طبیعت هستند و با یک طراحی و زنگ آمیزی هوشمندانه این استعداد را خواهند داشت که به عنوان عضو موثری در فضای پارک بدرخشند.

ویژگی های شیر آبخوری

شیر آبی که برای آبخوری استفاده می شود، باید به راحتی قابل باز و بسته شدن باشد. تا تمامی گروه های سنی با اعمال قدرت اندکی قادر به استفاده از آن باشند. استانداردهای مربوط به ابعاد آبخوری بتنی باید رعایت شود. پس شیر آبخوری باید بین 85 تا 95 سانتیمتر از سطح زمین ارتفاع داشته باشد. این عدد متناسب با ارتفاع ویلچر مشخص شده است. مناسب ترین شیر آب برای استفاده در اماکن عمومی، مدل های خودکار است. شیر آب دکمه ای که به طور خودکار بسته می شوند، برای جلوگیری از هدر رفتن آب گزینه مناسبی هستند. حوضچه آبخوری باید به شکلی طراحی شود که مانع جمع شدن آب شود. آب جمع شده گاها منجر به تجمع آلودگی می شود. فاصله شیر آب از حوضچه باید به حدی باشد که ظرف یا بطری آب به شکل مناسبی در زیر آن جای گیرد.

کلام آخر

در صورت نیاز به دریافت مشاوره در زمینه نحوه انتخاب جنس آبخوری پارکی و شیر آب آن می توانید با شماره های داخل سایت ایمن ترافیک کالا  تماس بگیرید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: آبخوری پارک , آبخوری سنگی پارک , قیمت آبخوری پارک , خرید آبخوری پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

قیمت آینه محدب ترافیکی

 در صورتی که تمایل داریدیکی از انواع آینه محدب را خریداری نمایید باید ابتدا نیاز خود را شناسایی نمایید. چراکه قیمت آینه محدب ترافیکی از لحاظ نوع آینه، داشتن فریم و یا نداشتن آن و شکل آینه با هم تفاوت دارد. برای مثال اگر برای پارکینگ خصوصی قصد خرید آینه محدب دارید نیازی نیست که از انواع آینه محدب ابرو دار استفاده کنید. آینه های محدب جاده ای قیمت بالاتری دارند زیرا در جاده های پر پیچ و خم باید از بهترین انواع آینه محدب استفاده شود تا آمار تصادفات را کاهش دهند. تخمین قطر آینه نیز از دیگر مواردی است که در زمان خرید آینه محدب باید در نظر بگیرید؛ چراکه آینه های محدب ترافیکی با افزایش قطر قیمت بیشتری نیز خواهد داشت. فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا با فراهم آوردن تنوع بسیار خوبی از انواع آینه محدب ترافیکی شرایط خوبی برای انتخاب و خرید شما فراهم آورده است. امید است بتوانید در این سایت بهترین ها را انتخاب نمایید

انواع آینه محدب بر اساس فریم

آینه محدب ترافیکی بدون فریم

اگر از انواع آینه محدب ترافیکی و پارکینگی در مکان های سر بسته استفاده می‌کنید می توانید آینه محدب ترافیکی بدون فریم سفارش دهید. چرا که نیاز به هزینه کردن برای گزینه ای که به آن نیاز ندارید منطقی به نظر می‌رسد. اصولا در پارکینگ ها و انبارهای بزرگ از آینه محدب بدون فریم استفاده می‌شود.

آینه محدب ترافیکی فریم دار

آینه محدب فریم دار در جاده ها و خیابان ها استفاده می‌شود. زیرا داشتن فریم باعث می‌شود که باران و نور مستقیم خورشید دید رانندگان را کم نکند. فریم به شکلی از برخورد قطرات باران و نور خورشید به آینه جلوگیری می کند که همه را به یاد ابرو می اندازد. به همین دلیل به این مدل آینه اصطلاحا آینه محدب ابرودار نیز گفته می‌شود.

آینه محدب مخصوص خودرو

بسیاری از حوادث رانندگی بر اثر دید ناکافی راننده رخ می دهد. با استفاده از یک وسیله جانبی کوچک اما کاربردی می توان از وقوع چنین حوادثی جلوگیری کرد. آینه محدب مخصوص خودرو به راحتی و توسط کاربر قابل نصب خواهد بود. استفاده از یک آینه محدب مخصوص خودرو درکنار آینه بغل می تواند دید وسیع تری از محیط را در اختیار راننده قرار دهد. آینه محدب مخصوص خودرو برای کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر گسترش محدوده دید راننده و حذف نقاط کور، ویژگی دیگر این آینه ها رفع محدودیت برای افرادیاست که دارای مشکل بینایی هستند.

نوع خاصی از آینه محدب برای افرادی که بینایی آن ها مشکل دارد طراحی شده است که روی شیشه آینه بغل و در قسمت پایین آینه جلو ماشین نصب می‌شود. این آینه به رانندگانی که بینایی آن ها مشکل دارد کمک می‌کند دید بهتری به جاده داشته باشند. برای نصب این آینه باید از راهنمایی و رانندگی مجوز دریافت کنید. این آینه دارای مقاومت مناسبی نسبت به شرایط آب و هوایی دارد.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع آینه محدب ترافیکی و آینه محدب خودرو فروش بی واسطه محصولات خود را در فروشگاه اینترنتی خود انجام می دهد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: آینه محدب ترافیکی , آینه محدب پارکینگ , قیمت آینه محدب , خرید آینه محدب ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

لباس کار خلبانی

لباس کار خلبانی نمونه ای پرطرفدار از میان ده ها مدل لباس کار موجود در بازار است. این لباس به صورت کاپشن و شلوار به هم پیوسته یا به عبارتی یک لباس کار یکسره تولید و در اختیار مشتریان قرار می گیرد. طراحی لباس کار خلبانی کاملا دقیق و هوشمندانه انجام شده و بسیار راحت و کاربردی است. در عین حفاظت از سلامت فرد، راحتی او را نیز تضمین می کند. به همین دلیل لباسی ایده آل برای  افرادی است کهبه دلیل کار در محیط های آلوده  و یا انجام فعالیت های طولانی مدت و نشست و برخاست های پی در پی مجاب به استفاده از یک لباس کار یکسره هستند. قیمت لباس کار خلبانی تحت تأثیر پارچه به کار رفته در دوخت آنها متفاوت است. معمولا از پارچه کچ راه مانند فلامنت کجراه یا کتان و... جهت دوخت لباس کار یکسره خلبانی استفاده می شود.

لباس کار خلبانی کاربردهای فراوانی دارد. از جمله آنها می توان به باغبانی، تراشکاری، مشاغل کارگاهی و صنعتی، راهبری و... اشاره کرد. این لباس معمولا در رنگ سبز تولید می شود. اما رنگ های دیگر آن نیز در بازار وجود دارد. از مشخصات و مزایای دیگر آن، استفاده از دوخت با کیفیت دو سوزنه یا سه سوزنه در آن می باشد. بسته شدن آن با استفاده از زیپ تعبیه شده در قسمت جلوی بالاتنه انجام می گیرد. دارای جیب های متعدد در بالاتنه و طرفین پایین کمر و همچنین بر روی آستین است. در سایز های مختلف تولید می شود و در قسمت کمر دارای تسمه ای جهت تنظیم اندازه و فیت کردن آن بر تن می باشد. در ضمن چنانچه مشتری در هنگام سفارش و خرید لباس کار خلبانی، درخواست نصب لوگوی مربوط به شرکت را داشته باشد، تحقق این امر کاملا میسر می باشد.

ایمن ترافیک کالا لیستی از انواع لباس کار با کیفیت تضمینی را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. شما می توانید لباس کار مورد نظر خود را انتخاب کنید و یک خرید اینترنتی آسان داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: لباس کار خلبانی , لباس کار یکسره , قیمت لباس کار خلبانی ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

لباس کار ایران خودرویی

اولین موردی که در شروع کار هر کارگاه یا کارخانه به آن توجه می شود انتخاب البسه مناسب است. نوع محیط کار، میزان خطرات وایمنی، دمای محیط  و نوع آلاینده ها در موقع خرید لباس مد نظر قرار می دهند. لباس کار ایران خودرویی می بایست به گونه ای باشد که در موقع بروز خطر کمترین آسیب به کارگر برسد.

لباس کار ایران خودرو از نخستین فرمهای لباس کارگری است که معمولا در کارخانجات خودرو سازی وکارگاههای قطعه سازی مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل طراحی مناسب، وزن کم و راحتی در حین کار، شرکت ها و سازمان های مختلف مانند، مراکز صنعتی، کارگاه ها، شرکت های نفت، گاز و پتروشیمی، شرکت های ساختمانی، نگهبانی، باغبانی و فروشگاه های عرضه مواد غذایینیز از این لباس استفاده می کنند.

لباس های کار دارای جنس های متنوعی مانند پنبه ای، ویسکوز، پلی استر یا کتان می باشند. میزان طبیعی بودن الیاف مصرفی باعث افزایش کیفیت لباس می شود. این لباس در تمام فصول سال ودر دماهای مختلف قابلیت استفاده دارد. در هنگام شستشو لباس کار ایران خودرویی دچار تغییر سایز نمی شود ورنگبندی آن ثابت است. در برابر آب، مواد روغنی ونفتی نفوذ ناپذیری قابل قبولی دارد.

لباس کار ایران خودرو به صورت دو تیکه شامل کاپشن وشلوار تولید می شود.رنگبندی آن به گونه ای است که رنگ سر شانه با بقیه قسمتها متفاوت است. در رنگهای طوسی، آبی وسورمه ای و در سایز های مختلف دوخته می شود.

بر اساس میزان الیاف طبیعی موجود در پارچه، قیمت لباس کار ایران خودرو متفاوت است. خریداران می توانند برای خرید لباس کار ایران خودرو، به فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا مراجعه نمایند. و با در نظر گرفتن نوع شغل ومحیط مورد استفاده، رنگ و جنس مورد استفاده را انتخابو لباس کار مناسب خود را تهیه کنند. در ضمن کارشناسان ما در این شرکت می توانند به بهترین شکل ممکن شما را در انتخاب بهترین لباس کار راهنمایی کنند.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: لباس ایران خودرو , قیمت لباس ایران خودرو , خرید لباس کار ایران خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

دستکش ایمنی استادکار

دست افرادی که در کارگاه صنعتی کار می کنند، در معرض خطرات مختلفی قرار می گیرد. دستکش های ایمنی استادکار در انجام خدمات شهری، صنایع ساختمانی و ساختمان سازی، بسته بندی، کارخانجات، کشاورزی، خودروسازیمورد استفاده قرار می گیرد.

دستکش ایمنی استاد کار در سایز متوسط تا خیلی بزرگ تولید می شود. در بافت این دستکش از نخ پلی استر با تراکم بالا استفاده می شود. به منظور دوام بیشتراز سه لایه لاتکس در قسمت کف دست تا انگشتان کمک می گیرند. این تجهیزاتدارای آج مناسب جهت جلوگیری از سرما و خوردگی می باشد. جنس دستکش باعث انعطاف پذیری آن می شود تا استفاده از آن برای کارگران راحت باشد.

دستکش ایمنی بر اساس استانداردهای موجود در کشور طراحی وتولید می شود. یکی از دستکش ایمنی پر کاربرد دستکش کف مواد استادکار است که دارای ایمنی مناسب و محافظ دستها می باشد. نخ به کار رفته در دستکش پلی استر است. لایهی داخلی دستکش پوشیده شده از پودر پنبه است ودر قسمت کف دست و انگشتان از لاتکس استفاده می کنند. دستکش کف مواد استادکار به دلیل بافت کشسانی انعطاف پذیری بالایی دارد و در برابر سایش مقاوم است.

اگر افراد مجبور به استفاده ی طولانی مدت از دستکش ایمنی کف مواد استادکار باشند منافذ ریزی در الیاف آن وجود دارد که باعث جریان هوا وممانعت از عرق کردن دست می شود. استفاده از دستکش ساق بلند کف مواد برای افرادی که در محیط صنعتی وکارگاهها کار می کنند به دلیل وجود مواد نفتی، مواد شیمیایی و مواد اسیدی باعث ایمنی بیشترمی شود و از آسیب های احتمالی ناشی از ریختن مایعات به دست جلوگیری می کند.قیمت دستکش ایمنی استادکار نیز نسبت به تولیدات خارجی مناسب تر است.

دستکش  ایمنی استادکار در سایز و رنگ مختلف تولید می شود. اگر قصد خرید دستکش دارید می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا، بهترین انواع دستکش استادکار را سفارش داده و در محل تحویل بگیرید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: دستکش ایمنی استاد کار , دستکش کف مواد استاد کار , قیمت دستکش استادکار ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

کلاه ایمنی مهندسی

خرید کلاه ایمنی مهندسی برای تمام افرادی که در کارگاه های ساختمان سازی و عمرانی فعالیت دارند اجباری است. خطراتی که در این محیط ها وجود دارد شامل افتادن اجسام از ارتفاع، افتادن افراد و خوردن سر آنها به زمین و یا حتی اجسام تیز و برنده، ریختن شن و ماسه از ارتفاع، برخورد مستقیم نور خورشید با سر و  ... می باشد. استفاده از کلاه ایمنی مهندسی فرد را در چنین مواقعی از خر ایمن نگاه خواهد داشت.

کلاه ایمنی مهندسی از پوسته خارجی پلی اتیلن و یا pvc ساخته می شود. این مواد ماندگاری بالایی داشته و در صورت افتادن اشیا سنگین شکسته نمی شوند. فاصله بین این پوسته و یراق نیز 3 سانتی متر است و در صورت فرو رفتن پوسته باز هم با سر اصابت نخواهد داشت. یراق چهار چوب فلزی داخل کلاه است و از کاسه سر محافظت می کند. کلاه ایمنی مهندسی به کمک یک بند و یا نوار روی سر کیپ می شود و در هنگام کار از سر نمی افتد. افتادن کلاه حین کار علاوه بر خطراتی که ایجاد می کند تمرکز کارگر را نیز از او خواهد گرفت.

برای کلاه کار ساختمانی از یک سایه بان کوچک نیز استفاده می شود تا از برخورد نور خورشید با چشم و از وارد شدن ماسه و شن در چشم ها پیشگیری نماید. نوار عرقگیر نیز از ریختن عرق سر روی پیشانی ممانعت می کند. البته وجود درزهای مهندسی شده در کلاه تهویه مناسبی ایجاد میکند تا پوست سر تعریق کمتری داشته باشد.

ایمن ترافیک کالا با تولید کلاه ایمنی مهندسی از بهترین مواد اولیه و استفاده از استانداردهای جهانی با قیمت مقرون به صرفه به بازار عرضه نماید. قیمت کلاه ایمنی مهندسی در این برند مناسب بوده اما برای تامین نیاز شما خرید برندهای معتبر خارجی نیز در فروشگاه مقدور می باشد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کلاه ایمنی مهندسی , قیمت کلاه کار مهندسی , خرید کلاه ایمنی مهندسی ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

مشخصات انواع عینک ایمنی

بر اساس خطراتی که در محیط های کاری مختلف وجود دارد، تجهیزات ایمنی متناسب با شرایط، طراحی و ساخته می شوند. این تجهیزات بسته به نوع طراحی و ناحیه ای که مورد حفاظت قرار می دهند، در 4 گروه عینک های ایمنی، عینک های فنجانی، شیلدهای صورت و کلاه خودها (Helmets) قرار می گیرند. در ادامه انواع عینک های ایمنی و مشخصات هریک معرفی می گردند.

راهنمای خرید عینک ایمنی

برخی حوادثی که منجر به ایجاد زخم و جراحت در چشم ها می شوند، منجر به بروز آسیب های غیر قابل علاج شوند. اغلب آسیب های چشمی سبب نابینایی فرد می شوند. آسیب هایی که با رعایت اصول ایمنی و استفاده از عینک ایمنی می توانست پیشگیری شود. خرید عینک ایمنی نیازمند کسب اطلاعات جامعی در مورد این تجهیزات است. اطلاعاتی که می تواند منجر به انتخاب بهتری شود؛ هر عینک ایمنی در مجموع باید از خواص زیر برخوردار باشد.

  • به راحتی قابل استفاده باشد و فرد را در حین استفاده کلافه نکند.
  • از وضوح و دید کافی برخوردار باشد و میدان دید کاربر را محدود نکند.
  • با قرار گرفتن صحیح بر روی چشم ناحیه حفاظتی کاملی برای چشم ها ایجاد کند.
  • در تماس با مواد مخرب از دوام و استحکام بالایی برخوردار باشند.

عینک ایمنی جوشکاری

فرایند جوشکاری همراه با صدای زیاد، تشعشعات مرئی و نامرئی مضر و پرتاب ذرات خواهد بود. تشعشعات مرئی نتیجه ایجاد قوس الکتریکی و تشعشعات غیر مرئی شامل پرتوهایUV و IR است. عوارض رسیدن این پرتوها به چشم و پوست، التهاب چشم وسوختگی پوست خواهد بود. عینک ایمنی جوشکاری نوعی از عینک ایمنی مهندسی است که برای حفاظت از چشم در برابر اشعه های مضر جوشکاری و ذرات پرتابی و گازهای سمی طراحی شده است. عینک ایمنی جوشکاری می تواند هریک از انواع کلاه خودها، عینک های فنجانی و یا عینک های ایمنی باشد. هلمت جوشکاری همزمان از سر، صورت و چشم محافظت می کند. لنز مورد استفاده در هلمت ها می تواند تیره و کدر باشد تا پرتوهایuv و مادون قرمز را جذب کند. لنز این عینک ها معمولا از جنس پلی کربنات ساخته می شوند. لنزهای پلی کربناتی نسبت به لنز شیشه ای سبک تر و چندین برابر مقاوم تر هستند. برای دوام بیشتر عینک ایمنی جوشکاری باید لایه بیرونی لنز از خواص ضد خش و ضد استاتیک برخوردار باشد. قاب عینک جوشکاری باید به شکلی طراحی شده باشد که محدوده دید وسیعی در اختیار کاربر قرار دهد. علاوه بر این به خوبی حاشیه چشم را عایق بندی کند و از ورود ذرات مضر به چشم جلوگیری کند. بسته به روش جوشکاری و جریان مورد استفاده از فیلترهای محافظ برای جذب اشعه های مضر استفاده می شود. شرایط ذکر شده برای ساخت عینک ایمنی جوشکاری با توجه به استاندارد DIN EN 166 تعیین شده اند.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع عینک ایمنی می باشد. این برند محصولات باکیفیت خارجی نیز به فروش می رساند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: عینک ایمنی , عینک جوشکاری , عینک ازمایشگاهی , عینک گاگل , قیمت عینک ایمنی , خرید عینک ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

انواع بشکه ایمنی

بشکه ایمنی تنها یک نوع خاص نیست،.بلکه مدل ها و سایزهای مختلفی داشته و.در انواع مختلف و سایزهای مختلف تولید می‌شود. قیمت بشکه ترافیکی با توجه به نو و اندازه آن متفاوت است. قبل از خرید انواع بشکه باید شناخت کافی نسبت به مدل آن را داشته باشید.

بشکه ترافیکی دست دوم

در طول ساخت و تکمیل بسیاری از پروژه های عمرانی به خصوص پروژه های راه سازی.از بشکه ایمنی در سطح وسیعی استفاده می شود.که پس از اتمام کار دیگر مورد نیاز نمی باشد. از این بشکه های ترافیکی دست دوم به.علت داشتن کیفیت بالای آن ها به خوبی می توان در مکان ها.و پروژه های دیگر استفاده نمود. این وسایل به علت مرغوب بودن مواد اولیه استفاده شده.در آن ها می توانند سالیان زیادی مورد استفاده قرار گیرند.و حتی اگر شبرنگ های آن ها به علت قرار گرفتن در نور آفتاب و.یا هر دلیل دیگری کیفیت خود را از دست داده باشند می‌توان به راحتی آن ها.را تعویض و با نصب شبرنگ های نو و جدید این وسایل را.در مکان های مختلف به کار برد. بشکه ترافیکی دست دوم به علت استفاده شدن.در پروژه های دیگر دارای مزیت اقتصادی می باشد.و پیمانکاران می توانند با قیمت کمتری این وسیله ایمنی.را تهیه و مورد استفاده قرار دهند.

بشکه ترافیکی ۱۰۵ سانتی متری

یکی از انواع مختلف بشکه ترافیکی،.بشکه های ۱۰۵ سانتی متری می باشد. این بشکه ایمنی معمولا دارای مشخصات فنی به خصوصی است.و در مکان های خاصی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در بعضی از انواع بشکه های ترافیکی از مواد اولیه پلی اتیلن استفاده شده است.که این پلی اتیلن درجه یک در برابر تابش شدید نور آفتاب مقاوم است.و در برابر ضربات شدید نیز تحمل بالایی از خود نشان می دهد. در بشکه ایمنی ۱۰۵ سانتی متری شما می توانید.با توجه به وجود فضای مناسب برای کاهش صدمات احتمالی در تصادفات از آب و شن استفاده نمایید.و علاوه بر سنگین تر کردن بشکه ترافیکی، ایمنی آن را نیز افزایش دهید.

این بشکه ها به دلیل بزرگتر بودن، بیشتر در بزرگراه ها برای جدا کردن مسیر استفاده می شوند.و باعث می شوند تا در صورت خروج خودرو ها از جاده قبل از برخورد با گاردریل به آن ها برخورد کنند.و صدمات کمتری را به وجود آورند. البته از بشکه ترافیکی در کارخانجات،.انبار ها و راه های فرعی.نیز استفاده می شود. در بشکه ایمنی ۱۰۵ سانتی متری معمولا قطر.پایین وسیله بین ۶۰ تا ۷۰ سانتی متر و قطر بالایی.آن نیز بین ۳۵ تا ۴۰ سانتی متر می باشد. فضای داخلی آن نیز کاملا خالی.و برای پر نمودن با شن و آب مناسب می باشد.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع بشکه ترافیکی است. در صورت نیاز به انواع آن و برای خرید بشکه ترافیکی می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: بشکه ترافیکی , بشکه ایمنی , قیمت بشکه ایمنی , خرید بشکه ایمنی , خرید بشکه ترافیکی , قیمت بشکه ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

قیمت مخروط ایمنی

قیمت کله قندی به دلیل مواد به کار رفته در آن بسیار مقرون به صرفه می باشد. اما این نکته را به خاطر داشته باشید که هنگام انتخاب تجهیزات ترافیکی به استاندارد های محصول توجه کنید. قیمت کله قندی ترافیکی بسته به مدل و ارتفاع آن با یکدیگر متفاوت است. برای اطلاع از قیمت انواع محصولات مانند: کله قندی کف لاستیکی، مخروط ترافیکی حلقه دار، کله قندی ترافیکی ژله ای، مخروط ترافیکی تاشو و ... می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. همچنین مشاوران ما نیز آماده پاسخگویی و راهنمایی به مشتریان محترم می باشند.

تولید مخروط ترافیکی

تولید مخروط ترافیکی مطابق با استاندارد های جهانی صورت گرفته تا محصولی با بهترین کیفیت ارائه گردد. مخروط ترافیکی تهیه شده از مواد پلیمری پی وی سی بوده که دارای آنتییو وی، آنتی اکسیدانت و آنتی استاتیک است که این مواد خاصیت انعطاف پذیری و مقاومت مخروط را چندین برابر نموده است. ساختار پلاستیکی نرم و قابل انعطاف‌ نکته‌ای مثبت برای مخروط‌ ها محسوب می‌شود، زیرا ممکن است مورد اصابت وسایل نقلیه قرار گیرند و این ویژگی آسیب دیدن آن‌ها و وسایل نقلیه را به حداقل می‌رساند. مواد پلییورتان و ثابت کننده هایuv به کار رفته در تولید مخروط های ترافیکی باعث می شود تا رنگ، کیفیت و خاصیت انعطاف پذیری مخروطی ترافیکی در دراز مدت و در تمامی موقعیت های آب و هوایی و اثرات جوی و یووی خورشید به صورت پایدار باقی بماند. کله قندی ترافیکی تولید شده توسط ایمن ترافیک کالا قابلیت بالایی در ضربه پذیری داشته و در طولانی مدت نیز قابل استفاده می باشد. انواع مخروط ترافیکی باید رنگی هشدار دهنده و جالب توجه داشته باشند همچنین قسمتی از بالای مخروط با شبرنگ نوع مهندسی پوشیده شده است. رنگ های روشن به کار رفته باعث می شود تا کله قندی ترافیکی از فواصل دور قابل رویت می باشد. به دلیل کیفیت مناسب شبرنگ استفاده شده این محصول در مقابل آفتاب و یا نور مصنوعی انعکاس و بازتاب خوبی دارد و توجه رانندگان خودرو، سرنشینان و عابران را به خود جلب می کند. شبرنگ ترافیکی استفاده شده از چسبندگی بسیار بالایی برخوردار است و ماندگاری و دوام زیادی در برابر تغییرات آب و هوایی و شرایط مختلف محیطی دارد.

کلام اخر

ایمن ترافیک کالا به عنوان تولید کننده مخروط ترافیکی محصولات خود را به صورت تک و عمده در راستا فروش تجهیزات ترافیکی، امکان خرید کله قندی ترافیکی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در فروشگاه لوازم ترافیکی خود فراهم نموده است و این تجهیزات را در دسترس کاربران قرار داده است. با خرید کله قندی می توانید ایمنی را در مکان های مورد نظرتان با کمترین هزینه برقرار کنید. پس از انتخاب و خرید کله قندی ترافیکی می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن، محصول خریداری شده را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کله قندی ترافیکی , مخروط ترافیکی , خریدکله قندی ترافیکی , قیمت کله قندی ترافیکی , خرید مخروط ترافیکی , قیمت مخروط ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1399 | نظرات ()