نوشته شده توسط : malihe

استوانه ترافیکی

سرعت بالای توسعه شهری در عصر جدید منجر به وقوع مشکلات مختلفی شده است. از جمله این مسائل میتوان به مشکلات تردد و ترافیکهای ناشی از آن اشاره کرد. ترافیک های سبک و سنگینی که تا ساعتهابهطولمی انجامد. از این جهت برای کنترل چنین پیشآمدهایی قوانین و مقررات بخصوصی وضع شده است. به منظور اجرای هرچه بهتر این قوانین ابزار و تجهیزات مختلفی طراحی و ساخته شده است. از جمله این تجهیزات میتوان به انواع استوانه ترافیکی اشاره کرد. یک استوانه ترافیکی استاندارد باید از ویژگی­ های کیفی و ظاهری بهینه ای برخوردار باشد. امروزه شرکت ­های مختلفی اقدام به تولید و عرضه انواع تجهیزات ترافیکی، از جمله استوانه ترافیکی میکنند. بنابراین خرید آن در هر شهر و مکانی به راحتی امکان پذیر خواهد بود. اما نکته مهمتر کیفیت محصول است که خریدار باید به آن توجه داشته باشد. از این رو در این مطلب عناوینی مرتبط با آموزش خرید استوانه ترافیکی مناسب بیان میشود.

کاربرد استوانه ترافیکی در اماکن

استوانه ترافیکی کاربرد های متفاوت و وسیعی در فضای شهری دارد. مسدود کردن مسیر مشخصی از جاده به منظور تعمیر و یا دلایل دیگر و تعیین حریم برای پارک خودرو در اماکن ویژه از جمله کاربردهای استوانه ترافیکی است. با توجه به دلایل استفاده از استوانه ترافیکی، نوع و جنس استوانه مورد استفاده متفاوت خواهد بود. در برخی مواقع برای جلوگیری از پارک خودروهای متفرقه در پارکینگ­های تجاری و اداری از آن برای تعیین محدوده استفاده می­شود. مورد دیگر کاربردهای استوانه ترافیکی برای جلوگیری از تردد در مسیرهایی است که ساخت و ساز در حال انجام است. عبور از این مسیرها گاها ممکن است خطر آفرین باشد. با توجه به کاربردهای مختلف، انواع استوانه ترافیکی در شکل هاوابعادمختلفساختهمی­شود. از این رو کاربر بسته به نوع کاربری مورد نظر، باید مدل مناسب را شناسایی و خریداری نماید. در ادامه مشخصات استوانه ترافیکی بیان می­شود، تا کاربر بتواند با اطلاعات دقیق تری نسبت به خرید محصول مورد نظر اقدام نماید.

مهمترین مشخصات استوانه ترافیکی

امروزه استوانه ترافیکی نقش مهمی در کاهش بینظمی های شهری دارد. در واقع جایگذاری صحیح و اصولی این تجهیزات در معابر می­تواند در پیاده سازی قوانین و کاهش تصادفات و ترافیک­ ها تاثیر گذار باشد. از این رو کاربران پیش از خرید باید از مشخصات استوانه ترافیکی اطلاعات کافی را کسب نمایند. یکی از مهمترین مشخصات استوانه ترافیکی، کیفیت و جنس آن است. جنس و کیفیت ساخت استوانه ترافیکی تعیین کننده ماندگاری و دوام آن است. در واقع خریدار در مقابل هزینه­ای که صرف خرید استوانه می­کند، انتظار کیفیت و دوام مشخصی را خواهد داشت. شرکتهای معتبر تولید کننده استوانهترافیکی از پلاستیک های فشرده و قابل انعطاف و یا از فلزات مختلف برای ساخت این محصولات استفاده میکنند. اینکالا باید مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی مختلف داشته باشد. دوام کافی در برابر ضربات محکم، تابش مداوم آفتاب و دماهای پایین از جمله استانداردهاییک استوانه ترافیکی با کیفیت است.

کلام آخر

در فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا می توانید بهترین انواع استوانه ترافیکی را به قیمت مناسب خریداری نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

 



:: برچسب‌ها: استوانه ترافیکی , استوانه ایمنی , قیمت استوانه ترافیکی , قیمت استوانه ایمنی , خرید استوانه ترافیکی , خرید استوانه ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

دستکش ضد برش استادکار

دستکش ایمنی انواع بسیار متنوع و مختلفی دارد. از جمله دستکش های ایمنی پرکاربرد می توان به دستکش ضد برش استادکار اشاره کرد. این نوع دستکش برای استفاده افرادی طراحی شده است که همواره با ابزارالات تیز و برنده، سر و کار دارند و دست های ایشان در معرض خطر بریدگی هستند. در بازار انواع مختلفی از دستکش ضد برش وجود دارند که هر کدام از سطح کیفی متفاوتی برخوردار بوده و کارایی خاص خود را دارند. بنابراین بهتر است با توجه به شرایط و خطرات شغلی، بهترین و مناسب ترین نوع آن را انتخاب کنید. با توجه به تنوع دستکش های ضد برش موجود و تفاوت آنها با یکدیگر، اختلاف قیمت نیز بین آنها وجود دارد.

ویژگی های بارز دستکش ضد برش استادکار

 دستکش ضد برش استادکار، از نخ پلی استر با تراکم بالا ساخته می شود. استفاده از نخ مرغوب و درجه یک، علت اصلی کیفیت بالای آن می باشد. از سوی دیگر سبب سبک و راحت بودن و همچنین انعطاف پذیری مطلوب دستکش و در نهایت، آزادی عمل دست فرد نیز می شود.قسمت کف دست و انگشتان با یک لایه لاتکس پوشیده شده است. ضخامت لاتکس و کیفیت آن بر میزان مقاومت دستکش بسیار موثر است. در برابر سایش و پارگی بسیار مقاوم هستند. دستکش کار استادکار،دارای مچ کشی است که مانع خارج شدن آن از دست در حین کار کردن می شود. در رنگ های مختلف تولید شده و در بسته بندی های استاندارد به مشتریان عرضه می گردد. قیمت دستکش ضد برش استادکار با توجه به ویژگی های ذکر شده تعیین می شود.

ایمن ترافیک کالا که عرضه کننده انواع تجهیزات ایمنی مختلف است، انواع دستکش ایمنی با کیفیت را در لیست فروش خود گنجانده است. شما می توانید دستکش ضد برش استاد کار را از این فروشگاه اینترنتی با قیمت مناسب خریداری نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: دستکش کار , دستکش ایمنی , تولید کننده دستکش ایمنی , خرید دستکش کار , دستکش ضدبرش , دستکش ضدبرش استادکار , قیمت دستکش ضدبرش استاد کار , خرید دستکش ضدبرش استاد کار ,
:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

کلاه ایمنی jsp

کلاه ایمنی jsp، یکی از انواع مختلف کلاه های ایمنی موجود در بازار است. این نوع کلاه در انواع طرح و رنگ های مختلف تولید و به مشتریان عرضه شده است. از موارد استفاده این نوع کلاه ایمنی می توان به کار های ساختمانی، نجاری، صنایع خودروسازی، کارگاه های مختلف اشاره کرد. کلاه ایمنی jsp در ایران و با کیفیت عالی تولید می شود. جهت ساختن انواع کلاه جی اس پی، از مواد اولیه مختلفی استفاده می شود به همین دلیل است که تفاوت قیمت در میان انواع محصولات این طرح کلاه های ایمنی وجود دارد. کلاه ایمنی جی اس پی مدل شیلد دار، کلاه ایمنی جی اس پی مدل igd ، کلاه ایمنی جی اس پی مدل mk7 و... از جمله مدل های مختلف این نوع کلاه ایمنی است. هر کدام از آنها دارای ویژگی های خاص خود بوده و مناسب استفاده در شرایط متفاوتی طراحی و تولید شده اند.

این کلاه ها معمولا از جنس پلی اتیلن و یا پی وی سی تولید می شوند مقاومت بالایی در برابر سقوط اجسام و همچنین حرارت دارند. بسیار سبک بوده و فشاری بر سر وارد نمی کند. از این رو می توان گفت اگر به دنبال کلاه کار ساختمانی هستید این مدل بهترین گزینه است. کلاه ایمنی jspدارای نوار عرق گیر است و از عرق کردن سر جلوگیری می نماید. بعلاوه بند های ریگلاژی دارد و می توان اندازه آن را متناسب با اندازه سر تنظیم نمود. کلاه ایمنی jspاز جمله کلاه های ایمنی ارزان قیمت و مقرون به صرفه است. ایمن ترافیک کالا، کلاه ایمنی جی اس پی را در کنار سایر محصولات با کیفیت ایمنی، به مشتریان خود عرضه می دارد. در صورتی که مایل به تهیه کلاه ایمنی jsp هستید می توانید قیمت کلاه ایمنی جی اس پی را در فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا مشاهده فرمایید. این مجموعه علاوه بر تولید محصولات، آنها را گارانتی طولانی مدت می نماید که نشانه کیفیت محصولات آن است.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کلاه ایمنی jsp ,
:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

بررسی ۷ مدل دستکش کار

پیشرفتهای علمی در عرصه های مختلف کیفیت زندگی انسان را ارتقا داده است. پیشرفت تکنولوژی علاوه برراحتی،انسان را در معرض خطرات ناشناخته ی فیزیکی وشیمیایی قرار می دهد و تنها تجهیزات حفاظتی می تواند از قسمت های مختلف بدن محافظت کند.خوشبختانه امروزه ابزارهای موثری مانند، دستکش کار، ماسک، لباس و ... وجود دارد که ایمنی انسان هنگام کار را فراهم می آورند.

دستکش لاتکس

دستکش پلاستیک طبیعی یا همان لاتکس، ارزان قیمت ترین ومتداول ترین دستکش ها در صنایع شیمیایی هستند، البته لاتکس در مقابل مواد شیمیایی مقاومت بالایی ندارد. بیشتر در صنایع غذایی ودارویی از دستکش لاتکس استفاده می شود. یکی از نگرانی های استفاده از این دستکش پودر موجود در آن است که ممکن است برای پوست دست آلرژی ایجاد کند.

دستکش نیتریل

دستکش نیتریل در برابر مواد شیمیایی مقاومت خوبی دارد.از لحاظ قیمت از دستکش لاتکس گرانتر اما از سایر دستکش ایمنی ارزان تر ومقرون به صرفه هستند.نیتریل در مقابل بنزین، نفت وسایر حلالها مقاومت خوبی دارند. غالبا تولید کنندگان مواد شیمیایی برای انجام فعالیت در کارخانجات از آنها استفاده می کنند. هم چنین دستکش نیتریل ضد حساسیت هستند.

دستکش ضد برش

اگر مجبور هستید سالها با دستگاه برش کار کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از دستکش ضد برش است. این دستکش  به گونه ای طراحی شده که ازبریده شدن دست شما توسط دستگاه و ابزار تیز و برنده جلوگیری می کند. معمولا صنایع سنگ، چوب وفلزات نیاز به ابزار سایشی وبرشی دارند. دستکش ضد برش با دسته بندی مختلفی از نظر مقاومت، بازده و قیمت در بازاروجود دارد.

دستکش جوشکاری

سوختگی رایج ترین آسیب وخطری است که به دلیل جرقه ها ومواد مذاب در جوشکاری فرد را تهدید می کند. این امر استفاده ازدستکش ایمنی در حین جوشکاری را ضروری می کند. از چرم های مورد استفاده در دستکش جوشکاری می توان به پوست گوزن، پوست بز،چرم گاو وپوست آهو اشاره کرد. قیمت دستکش جوشکاری تابع مواد اولیه به کار رفته در آن می باشد.

دستکش کف مواد یا دستکش کارگری

دستکش کارگری از جنس پلی استراست. کاملا ضد حساسیت بوده وبه دلیل منافذ ریزی که در بافت آن وجود دارد مانع از عرق کردن دستها می شود. روکش لاتکس این دستکش در مقابل چسبندگی وسایش مقاومت ایجاد می کند. در کارهای ساختمانی، کشاورزی، حمل ونقل وصنایع خودرو کاربرد دارد. قیمت دستکش کف مواد بر اساس موادی که درکف  آن استفاده می کنند دامنه ی متغیری دارد.

دستکش زنجیری قصابی

دستکش زنجیری قصابی با نام دستکش قصابی شناخته می شود. برای محافظت از دستها در حین کار کاربرد دارد.این دستکش از زنجیرهای کوچک فلزی بافته شده ومحدودیت چندانی در حین کارایجاد نمی کند. استفاده از این دستکش راحت است. کاربرد آن در مکان هایی که با چاقو وابزار تیز سروکار دارند مانند کشتارگاه،قصابی ورستوران ها به چشم می خورد. همچنین این دستکش به صورت تک لنگ هم عرضه می شود. قیمت آن نسبت به دیگر مدل دستکشها بالا است.

کلام آخر

دستکش کار تنوع بسیار بالایی دارد. هر شغل به واسطه خطراتی که برای کارگر و کارفرما دارد نیاز به نوع خاصی از دستکش ایمنی دارد. در مشاغلی مانند جوشکاری خرید دستکش کار چرم مناسب بوده و برای یک کارگر ساختمانی استفاده از دستکش کف مواد مناسب خواهد بود. در خرید دستکش ایمنی ملاک هایی مانند مواد اولیه استفاده شده در ساخت دستکش، خطرات موجود در محیط کار اهمیت زیادی دارد. در صورتی که اطلاعات کاملی در خصوص قیمت دستکش کار و مدل مناسب برای شغل خود دارید می توانید آن را به صورت آنلاین از سایت ایمن ترافیک خریداری نموده و یا  اینکه با شماره داخل سایت تماس بگیرید و اطلاعات کاملی کسب نمایید. با یک انتخاب درست و اصولی بسیاری از خطر ها و آسیب های جبران ناپذیر قابل پیشگیری می شوند و علاوه بر آن میزان رضایت کارکنان، راندمان، سود دهی و رونق کسب و کار افزایش مییابد. اگر چه انتخاب و خرید بشکه ترافیکی به نیاز و هدف اصلی شما بستگی دارد،.اما اگر درک درستی از محصول مورد نیاز خود نداشته باشید،.ممکن است با مشکلات متعددی مواجه شوید. پس با کارشناسان ایمن ترافیک کالا در تماس باشید،.تا آنها شما را در جهت خریدی بهتر راهنمایی کنند.

 

 

 

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: دستکش کار , دستکش ایمنی , تولید کننده دستکش ایمنی , خرید دستکش کار ,
:: بازدید از این مطلب : 354
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

انواع تابلو های ترافیکی

تابلو ترافیکی دارای انواع گوناگونی هستند که هر کدام بر اساس کاربردی که دارند در یکی از این دسته بندی ها قرار می‌گیرند و کاربردشان با توجه به دسته بندی که در آن قرار دارند متفاوت است. در خرید تابلوی ترافیکی باید به نوع آن دقت کافی داشته باشید.

تابلو های راهنمای مسیر

تابلو راهنمای مسیر که در داخل شهر ها و به منظور هدایت شهروندان نصب می‌شوند، تحت عنوان تابلوهای نام خیابان، تابلوهای نام اماکن و مسیریابی شناخته می‌شوند.

تابلو های جاده ای

تابلوهایی که در جاده و اتوبان ها به رنگ سبز و آبی به منظور راهنمای مسیر نصب می‌شوند تحت عنوان تابلوهای جاده ای شناخته شده و معمولا ابعاد بزرگتری دارند. بر روی این تابلوها با استفاده از شبرنگ ترافیکی مسیر مشخص شده و موجب بهتر دیده شدن تابلو از فاصله دور و در شب می‌شود.

علائم راهنمایی و رانندگی

بیشتر تابلوهای ترافیکی که افراد با آن سر و کار دارند تابلوهای راهنمایی و رانندگی هستند که خود شامل سه دسته می‌شوند.

تابلوهای بازدارنده

شامل بوق زدن ممنوع، توفق ممنوع، ورود ممنوع، دور زدن ممنوع و تابلو ایست در این دسته قرار می‌گیرند که اغلب دایره ای شکل و دارای نوار قرمزی در اطراف خود هستند.

تابلوها و علائم هشداردهنده یا اخطاری

تابلوهای مثلثی با نوار قرمز در اطراف خود مانند جاده باریک می‌شود، حق تقدم و کارگران مشغول کارند در این دسته قرار می‌گیرند.

تابلوهای آگاهی دهنده یا اخباری

تابلو های پایان محدوده سرعت، بیمارستان، تونل و ... که با رنگ های سفید، سبز، آبی، قهوه ای و حتی زرد در سطح شهر دیده می‌شوند در واقع برای آگاهی رساندن به رانندگان و عابران پیاده هستند که تحت عنوان تابلوهای اخباری شناخته می‌شوند.

تابلو اسامی معابر

خیابان ها و کوچه ها دارای اسم های مخصوصی هستند که باید توسط تابلو ها مشخص شوند. تابلو هایی که برای نشان دادن اسامی معابر مورد استفاده قرار می‌گیرند، باید با رنگ های واضح مشخص شوند تا برای همه خودرو ها قابل دیدن باشند. طراحی این تابلوها نباید موجب جذب گرد و غبار و عدم دید رانندگان شود.

تابلو LED ترافیکی

کشف کارکرد دیودها که منجر به ساخت ال ای دی ها شد در کنار ابداع باتری های خورشیدی، تولید تابلو ترافیکی را چند گام به جلوتر برد. تابلوهایLED در محیط های تاریک این توانایی را دارند که علائم ترافیکی را با بهره گیری از نور لامپ های به کار رفته، به افراد هشدار دهند.

تابلوهای ترافیکی سولار

با ساختاری طراحی شدند که از یک منبع انرژی مستقل تامین شوند و بتوان آن ها را در محیط های خارج از شهر و داخل شهر به راحتی نصب کرد. همچنین استفاده از این دسته تابلو های ترافیکی باعث می‌شود توجه راننده ها در شب هنگامی که سرعت خودرو بالا است به سمت این دسته از تابلو ها جلب شود. طبق آمار های رسمی استفاده از نوع تابلو های ترافیکی باعث کاهش 30 درصدی تصادف در شب شده است که این آمار نشان دهنده تاثیر گذار بودن این تابلو ها است.

سخن آخر

تولید تابلوهای ترافیکی از آن جایی متحول شد که نمادها و علائم به کار رفته در آن تبدیل به قراردادی جهانی شد. این پیغام ها بسیار هوشمندانه طراحی شده بودند و حتی افراد نا آشنا نیز می توانستند مفاهیم آن ها را درک کنند. این پیغام ها به شکلی ساده و خلاصه رانندگان را در مسیرهای درست هدایت میکردند و مانع از رفتارهای اشتباه افراد در حین رانندگی می شدند و به این ترتیب بود که ایمنی جاده ها و خیابان ها در شکلی گسترده پایه ریزی شد. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ترافیکی مخصوصا تابلوی راهنمایی است.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: فروش تابلو ترافیکی , قیمت تابلو اسامی معابر , خرید علائم ترافیکی , تولید کننده علائم راهنمایی ,
:: بازدید از این مطلب : 362
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

نحوه استفاده صحیح از وسایل ورزشی پارک

امروزه ورزش کردن در فضاي پارک ها و بوستان ها به واسطه وجود تجهيزات پارکي محقق شده است. اين لوازم ورزشي پارکی نه تنها به رشد و توسعه ورزش همگاني کمک نموده است بلکه به عنوان يکي از مفيدترين مبلمان شهري به شمار مي‌آيد که شهر را زيبا نموده اند. از فوايد ورزش در پارک مي توان به هواي تميز آن، جمع شدن افراد با هدف ورزش، ايجاد جو شاد در پارک و همچنين کاهش وزن و لاغري افراد را مي‌توان نام برد. خانم ها و آقايان در هر ساعتي از روز که تمايل داشته باشند مي‌توانند با مراجعه به نزديک ترين پارک و فضاي سبز اطراف محل زندگي خود به کمک تجهيزات ورزشي پارک ورزش کنند. اما در اين ميان اين سوال پيش مي آيد که طرز استفاده صحيح از وسايل ورزشي پارک ها چگونه است؟ با ما تا انتهاي مقاله همراه باشيد تا نحوه کار با وسايل ورزشي پارک ها را به شما آموزش داده و از تاثيرات هر کدام از دستگاه هاي ست بدنسازي پارک ها بر روي عضلات شما سخن بگوييم.

لیفت نشسته (پرس سینه نشسته)

این دستگاه را می توان جزء ست بدنسازی پارکی دانست. نحوه کار با دستگاه ورزشی لیفت نشسته بدین صورت است که فرد روی صندلی نشسته و با گرفتن دسته ها و فشار آن ها به جلو وزن خود را به سمت بالا می کشد. از آنجایی که باید وزن خود را تحمل نمایید این وسایل ورزشی پارکی را می توان جزء سخت ترین ورزش ها دانست. باید دقت کنید با تعداد زیاد شروع نکنید زیرا ممکن است در قسمت بازوها احساس گرفتگی نمایید. با انجام این حرکت عضلات بازو و پشت شما تقویت و خوش فرم خواهد شد.

کشش لت و یا زیر بغل

دیگر ست بدنسازی پارکی دستگاه کشش لت می باشد. این دستگاه نیز شباهت زیادی به لیفت نشسته دارد با این تفاوت که در این دستگاه وزن خود را با بالا و پایین کردن دست ها، به سمت بالا می کشید. هر دوی این دستگاه ها برای تقویت قفسه سینه، شانه ها و پشت، پشت بازو و مچ دست و شانه طراحی شده است. در صورتی که برنامه بدنسازی با وسایل پارک را دارید این دو دستگاه را باید در اولویت قرار دهید.

پرس پا

این وسیله ورزشی پارکی نیز برای بدنسازی و فرم دهی به بدن طراحی شده و در پارک ها نصب شده اند. شما روی صندلی می نشینید و با پاها خود را به عقب و جلو هول می دهید. با این کار می توانید عضلات ران پا، لگن، مفصل زانو و مچ پا خود را تقویت نمایید. اگر از افرادی هستید که زانو درد دارید و وزنتان سنگین است باید با احتیاط بیشتری این ورزش را انجام دهید.

کلام آخر

ورزش را نباید به باشگاه های ورزشی محدود نمود. استفاده از لوازم وزرشی پارکی در پارک ها نیز فرصت خوبی برای متناسب نگه داشتن اندام و همچنین سالم نگه داشتن بدن هستند. خرید لوازم ورشی پارکی و استفاده از آنها تنها به پارک ها محدود نمی شود و ایمن ترافیک کالا شرایطی ایجاد نموده است که بتوانید این لوازم را تهیه نموده و در حیاط منزل، فضای سبز مجتمع مسکونی  و همچنین  باغ و ویلا نصب نمایید. قیمت لوازم ورزشی پارکی چندان بالا نیست و شما با انتخاب اصولی می توانید به درستی ورزش کنید. در صورت نیاز به نصاب و مشاوره در زمنیه خرید لوازم ورزشی می توانید باشماره های داخل سایت تماس بگیرید.

با توجه به فواید استفاده از تجهیزات ورزشی ایمن ترافیک کالا ابرای تولید انواع ست ورزشی پارک اقدام نموده است. این مجموعه اماده است انواع تجهیزات ایمنی را در محیط سبز مجتمع مسکونی، تفریحی، حیاط منزل، ویلا و باغ نصب نماید.

 

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: وسایل ورزشی پارک , تردمیل پارکی , لوازم ورزشی پارکی , قیمت وسائل ورزشی پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 461
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

لباس کار کارگری جزء آن دسته از لباس هایی است که باید سبک و راحت باشد. همین موضوع سبب شده تا در تهیه آن از پلی استر پنبه ای استفاده گردد. به این ترتیب از عرق کردن کارگران نیز پیشگیری کرده و در عین حال محدودیتی در تحرک کارگران ایجاد نخواهد کرد. به دلیل این که از این لباس کار در مشاغلی که خطر آن چنانی وجود ندارد استفاده می شود، در دوخت آن از پارچه هایی با وزن کم و مقاومت نسبتاً پایین بهره گرفته می شود. همین امر نیز باعث شده تا قیمت لباس کارگری نسبت به سایر انواع لباس کار کم بوده و به عنوان لباس کار ارزان شناخته شود.

اگر فرد در کار سنگین مشغول باشد، می تواند لباس کارگری با جنس فلامنت تهیه کند که طبیعتاً به دلیل ضخامت و مقاومت بالای این پارچه، قیمت آن زیادتر خواهد بود. بسته به کاری که دارید می توانید انواع لباس کارگری نظیر لباس دوبنده یا یکسره را انتخاب کنید. به دلیل این که بلوز شلوار یا کاپشن شلوار، آزادی عمل کارگران را می گیرد، لباس کارگری را به صورت محدود در این مدل ها تولید می کنند. انواع لباس کارگری دوبنده برای تمامی کارها مناسب است و فرد با آن به راحتی می تواند کار کند. البته این مدل لباس کار نیز بسته به کاربری آن در جنس های مختلف تولید می شود. برای مثال لباس کارگری دوبنده ضد آب برای لوله کش ها مناسب است. لباس کار کارگری یکسره نیز می تواند برای بسیاری از مشاغل انتخاب ایده آلی باشد.

اگر قصد خرید لباس کار کارگری دارید می توانید از محصولات فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا دیدن کنید. تمامی محصولات این فروشگاه دارای ضمانت می باشند. این مجموعه با بهره گیری از کارشناسان مجرب آماده ی ارائه مشاوره برای تهیه لباس کار مناسب برای شما می باشد. برای دریافت مشاوره، تنها کافیست با این کارشناسان تماس بگیرید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: لباس کار کارگری ,
:: بازدید از این مطلب : 387
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

قانون نصب سرعت گیر

اطلاع رسانی

 اولین مورد از مجموعه قوانین و الزامات نصب سرعت گیر، اطلاع رسانی است که شما را ملزم می کند تا در جاده های خصوصی و یا عمومی، پس از نصب هرگونه سرعت گیر و یا در هنگام عملیات نصب آن، با استفاده از تابلوی سرعت گیرجاده ای این مورد را به اطلاع رانندگان برسانید. در صورت عدم نصب تابلو سرعت گیر، از نظر حقوقی شما تحت پیگرد قانونی قرار می گیرید و باید تمامی خسارات وارده ناشی از هرگونه حادثه بر اثر برخورد به سرعت گیر را جبران نمایید.

در ایران و در جاده های شهری، نصب تابلو سرعت گیر، توسط شهرداری ها صورت می گیرد. در جاده های برون شهری نیز این کار به وسیله ادارات راه و ترابری انجام می شود. در جاده های خصوصی این کار باید به وسیله مالک صورت بگیرد. البته در خصوص جاده های خصوصی در صورتی که این جاده ها تحت مالکیت و استفاده افراد و یا سازمان های دیگری نیز هست، این کار باید با همکاری آن ها صورت بگیرد. فاصله نصب تابلوی سرعت گیر نیز باید به جهت احتیاط بیشتر حداقل ۳۰ الی ۵۰ متر قبل از سرعت گیر باشد. البته این فاصله نیز بسته به نوع سرعت گیر و سرعت مجاز جاده ممکن است بیشتر نیز بشود.

ابعاد سرعت گیر ترافیکی

شما در نصب انواع سرعت گیر باید به ابعاد آن ها دقت داشته باشید تا استاندارد سرعت گیر رعایت شده باشد. برای مثال و در سرعت گیر جاده های بزرگ شهری که حداقل های سرعت در آن ها بالاست، ابعاد معمول و استاندارد خاصی تعریف شده است. طول این دست اندازها به دلیل سرعت بالای خودروهای در هنگام برخورد با آن ها به جهت آسیب کمتر و کاهش بیشتر سرعت، نباید کمتر از ۹۰۰ میلی متر باشد. از نظر ارتفاع نیز، حداقل ۲۰ میلی متر و حداکثر ۱۰۰ میلی متر برای اینگونه سرعت گیرها تعریف شده است. البته شما باید دقت کنید که این نوع سرعت گیر ها معمولا برای کاهش قابل توجه سرعت و همچنین جاده های با سرعت بالا استفاده می شوند.

استفاده از سرعت گیر به تناسب جاده:

نوع مورد استفاده سرعت گیر در جاده های درون شهری با آزادراه، اتوبان و…کاملامتفاوتاستزیرا سرعت مجاز در این محدوده ها متفاوت است. بر این اساس، شما اجازه ندارید هر سرعت گیری را در هر جایی نصب کنید. برای مثال شما نمی توانید از سرعت گیر های با طول کم در آزادراه یا بزرگراه استفاده کنید.

روشنایی

در جاده هایی که دست انداز در آن ها نصب می شود، شما باید نسبت به روشنایی در محدوده دست انداز اقدام کنید. به خصوص در شب و در جاده های برون شهری، اینیک امر ضروریست. زیرا در صورتی که روشنایی وجود داشته باشد، احتمال واژگون شدن خودرو در منطقه مورد نظر به شدت بالا می رود. برای این منظور می توان بسته به ظرفیت منطقه، از روشنایی لامپ یا چراغ ها و چسب های فلوئورسانس و فسفرسانس استفاده کرد. البته می توان از گل میخ های چراغ دار نیز برای نمایش محدوده سرعت گیر استفاده کرد.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا علاوه بر تولید سرعتگیر، نصب انواع سرعتگیر را در دستور کار دارد. این نصب مطابق با قوانین نصب سرعتگیرها خواهد بود.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: سرعت گیر+سرعت گیر پارکینگ+سرعت گیر جاده ای+سرعت گیر پلاستیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 447
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

انواع چراغ راهنمایی نسل جدید

فارغ از اینکه تاریخچه اختراع چراغ راهنمایی ما را به چه نکاتی می رساند و یا اینکه ایده اولیه آن چگونه شکل گرفت، بهتر است به مسائلی بپردازیم که بار فنی بیشتری برای ما به دنبال داشته باشند. چراغ راهنمایییکی از مهمترین تجهیزات ترافیکی است که نقش به سزایی در کنترل عبور و مرور خودروها دارد. با توجه به پیشرفت تکنولوژی، چراغ راهنمایی نیز تغییرات بسیاری نسبت به مدل های اولیه آن کرده است . همانطور که در مقاله تاریخچه چراغ راهنمایی رانندگی توضیح دادیم در مدل های اولیه، از نفت برای روشن کردن آن استفاده می شده است. یکی از ضعف های چراغ راهنمایی نسل قدیم، وزن بسیار زیاد آن بوده است، بدنه فلزییکی از دلایل وزن آن بوده است. سرویس و نگهداری آنها نیز براحتی چراغ راهنمایی حال نبود.

انواع چراغ راهنمایی رانندگی نسل

جدید چراغ راهنمایی با توجه به مرور زمان و افزایش حجم خودروها به چندین دسته تقسیم شد. از عوامل این تغییرات ورود مواد اولیه پتروشیمی و همچنین کشف ال ای دی در دانش الکترونیک، بود. این تحولات در زمینه تغییرات چراغ راهنمایی و امکان ایجاد نسل جدید چراغ با کم ترین میزان مصرف انرژی، و بیشترین بازدهی را ممکن ساخت. تمامی این موارد درنهایت به کاربردی شدن هرچه بیشتر این ابزار منجر شد. از نسل جدید چراغ راهنمایی میتوان موارد زیر را ذکر کرد.

چراغ راهنماییLED

در این نوع چراغ راهنمایی و رانندگی بجای استفاده از لامپ های پر مصرف که هزینه زیاد و طول عمر کمی دارند، از دیود های ال ای دی برای رنگ های مختلف خانه های چراغ در ساختار آن استفاده شده است. به این چراغ های ال ای دی ماژول گفته می شود و در صورت خرابی فقط کافی است که ماژول را تعویض کرد. قیمتچراغ راهنمایی رانندگی ال ای دی با توجه به کاربردهایی که امروزه دارد به هیچ وجه قابل مقایسه حتی با یکی دو دهه اخیر هم نیست. ازدیگر مزایای چراغ راهنمایی ال ای دی می توان به پرتاب بالای نور آن اشاره کرد. چراغ راهنمایی رانندگی ال ای دی پرتاب نور و طول عمر بالای این چراغ از بزرگترین مزیتهای آن نسبت به نسل قدیم است.

چراغ چشمک زن خورشیدی

ایده ترکیب پنل های خورشیدی در ذخیره انرژی و کاربرد ال ای دی، چراغ راهنمایی سولار را به عرصه تکنولوژی وارد کرد تا منبع تامین انرژی ارگانیک، تجربه ای جدید را رقم بزند. همانطور که از نام این محصول مشخص است، بجای استفاده از برق در چراغ چشمک زن خورشیدی از پنل های خورشیدی استفاده می شود. در طول روز پنل یا سلول های خورشیدی با انرژی خورشید شارژ شده و دیگر نیازی به استفاده از برق در این چراغ ها نیست. پس از شارژ کامل باطری با استفاده از نور خوشید به مدت 7 شبانه روز دیگر نیاز به شارژ مجدد ندارند پس خیالتان از بابت هوای ابری نیز راحت باشد! وارد شدن چراغ راهنمایی چشمک زن خورشیدی به تجهیزات ترافیکی باعث شده سالانه آمار تصادفات جاده ای کاهش چشمگیری داشته باشد. چراغ چشمک زن سولار را با توجه به بی نیاز بودن برق شهری، می توان در دورترین مناطق و جاده ها مشاهده کرد.

کلام آخر

چراغ راهنمایی لامپی از جمله قدیمی ترین انواع چراغ راهنمایی و رانندگی به شمار می آید. با پیشرفت علم امروزه لامپ های رشته و هالوژنی جای خود را به ال ای دی داده است و چراغ راهنمایی ال ای دی  با مصرف پایین برق و پرتاب نور بیشتر، کاربردی تر به نظر می رسد. خرید چراغ راهنمایی سولار در مکان هایی که دسترسی به برق مقدور نیست و یا هزینه برق بالا است کاربردی خواهد بود. قیمت چراغ راهنمایی ال ای دی سولار نسبت به دیگر انواع چراغ راهنمایی بیشتر است اما در طولانی مدت با صرفه جویی که در مصرف برق می شود این هزینه جبران خواهد شد. ایمن ترافیک کالا به عنو.ان تولید کننده انواع چراغ چشمک راهنمایی در زمینه گارانتی و نصب محصولات خود نیز خدمات قابل توجهی ارائه می نماید.

 

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

 



:: برچسب‌ها: چراغ راهنمایی , خرید چراغ راهنمایی , چراغ راهنمایی ال ای دی , چراغ راهنمایی رانندگی خورشیدی ,
:: بازدید از این مطلب : 433
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

همه چیز درباره ی کفش کار

کفش کار یکی از تجهیزات ایمنی و محافظت شخصی است، که برای حفاظت از پاها در محیط کاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. یک نوع از کفش کار، کفش ایمنی مهندسی است که از آسیب دیدن پا به علت قرار گرفتن بر سطوح لغزنده، افتادن یا عبور اشیاء سنگین از روی آن ‌ها، برخورد با سطوح برنده، مکان ‌های تنگ، ماشین‎‌های چرخنده، اشیاء داغ، حلقه‌ ها و ریسمان ‌های مورد استفاده در جابجایی، تراشه ‌ها، جریان برق، مواد شیمیایی، آب و هوای نامساعد و …پیشگیری می کند.

مدیریت ایمنی و سلامت شغلی (OSHA)، کارفرمایان را ملزم به حصول اطمینان از استفاده ی کارگران از کفش های ایمنی در حین کار، در اماکنی که احتمال خطر آسیب دیدن پا وجود دارد، نموده است.

کفش ایمنی مهندسی

کفش ایمنی مهندسی در اشکال مختلف، هم با فرم رسمی و هم با فرم غیر رسمی، تولیده می‌شوند. با این حال کارگران به کفش‌های مورد اطمینان و بادوام برای تأمین ایمنی خود نیاز دارند. کفش های ایمنی سنتی، در قسمت نوک انگشتان، از جنس استیل هستند، اما این قسمت می‌تواند با استفاده از مواد اولیه‌ی کامپوزیتی مانند ترموپلاستیک و آلومینیوم نیز ساخته شود. کفش های ایمنی علاوه بر پارامترهای استادارد اولیهیک کفش کار، هر یک ویژگی های خاصی دارند که برای استفاده در یک محیط خاص مناسب هستند. به عنوان مثال کفش ایمنی جاگر که مقاوم در برابر برق گرفتگی است.

ویژگی های کفش ایمنی مناسب چیست؟

  • هماهنگی با شرایط محیط کار و خطرات مرتبط با آن
  • مواد اولیه استاندارد مورد استفاده در کفش ایمنی و اثربخشی آن ها در مقاومت در برابر خطرات
  • مقاومت در برابر آب، دما و سرما
  • مقاومت در برابر جریان برق
  • مقاومت در برابر سوراخ یا پاره شدن

استفاده از کفش ایمنی در چه شرایط و مکان هایی ضروری است؟

  • جابه‌جایی اشیاء سنگین و اجسامی که امکان افتادن آن ها وجود دارد.
  • جابه‌جایی لوله ها، تنه ی درختان، سنگ ها، غلتک ها، چرخ ها و تمامی اشیاء گردی که امکان لغزیدن آن‌ها روی پا وجود دارد.
  • جابه‌جایی مواد خطرناک کار با ابزارهای برنده مانند چاقو، اره، میخ، فلزاتِ اوراق، شیشه و … . کارباسیم های برق، چه در آن ها جریان برق باشد و چه نباشد.
  • کار بر روی سطوحی که ممکن است جریان برق ساکن ایجاد کنند.

کلام آخر

کفش کار تولید ایران به واسطه استفاده از چرم ایرانی و تجربه بالای تولید کنندگان ایرانی کیفیت بسیار بالایی داشته و از تولیدات خارجی چیزی کم ندارد. خرید کفش کار در انواع مختلف و برای مشاغل مختلف در سایت ایمن ترافیک مقدور می باشد. تنها کافی است اطلاعاتی در خصوص خطرات موجود در محیط کار خود داشته باشید تا بتوانید بهترین کفش کار مورد نظر خود را خریداری نمایید. در صورت تمایل می توانید با شماره های داخل سایت تماس گرفته و اطلاعات کاملی در زمنیه  قیمت کفش کار، ویژگی شاخص هر مدل و مناسب بودن آن برای مشاغل مختلف کسب نمایید. ایمن ترافیک کالا با تولید بهترین انواع کفش کار امکانات فروش بی واسطه آن را نیزفراهم نموده است. این مجموعه عرضه کننده بهترین انواع کفش کار می باشد.

 

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کفش کار , کفش ایمنی , قیمت کفش کار , خرید کفش ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 448
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 تير 1399 | نظرات ()