نوشته شده توسط : malihe

نحوه خریدانواع تاب و سرسره

قیمت تاب و سرسره پارک به عوامل مختلفی بستگی دارد. طراحی، جنس، کیفیت ساخت و ... بر قیمت قیمت تاب سرسره تاثیر گذار است. قیمت تاب سرسره فلزی نسبت به نمونه مشابه غیر فلزی آن ارزان تر است. قیمت تاب سرسره پارکی را می توانید با مراجعه به سایت های فروش انواع تاب و سرسره پیدا کرده و باهم مقایسه کنید. البته در خرید تاب سرسره نکاتی همچون شرکت تولید کننده و مرکز ارائه دهنده این تجهیزات را به دقت ارزیابی کنید. ایمن ترافیک کالا به عنوان مرکز فروش تاب و سرسره سالیان متمادی فعالیت داشته است. تجربه ارزشمند فروش تاب و سرسره و سایر لوازم بازی و تجهیزات پارکی، این مرکز را به یکی از فروشندگان مورد اعتماد در نظر بسیاری از نهادها تبدیل نموده است.

مزیت نصب لوازم بازی پارکی

فضاهای باز شهری همچون پارک ها و تفرج گاه های خارج از شهر محل جمع شدن خانواده ها و استراحت موقتی است. این محیط ها برای کودکان هم سرگرم کننده باشد. به همین دلیل در این چنین فضاهایی غالبا مساحتی را برای نصب لوازم و تجهیزات بازی کودکان تعیین می کنند. با نصب تجهیزاتی نظیر تاب و سرسره و انواع الاکلنگ در این محل ها، فضایی شاد و سرگرم کننده برای کودکان ایجاد می شود. در دنیای امروزی کودکان به طور ناخواسته جذب تجهیزات و سیستم های مجازی می شوند. بنابراین افزایش تعداد مناطق بازی و ورزشی برای کودکان می تواند عاملی برای میل به ورزش کودکان باشد. تجربه هیجان با تاب سواری و سرسره بازی برای ساعاتی کودک را از بازی های رایانه ای دور می کند و به او لذت شادی می بخشد. بازی کودکان در پارک ها و استفاده از انواع تاب سرسره و لوازم بازی تنها جنبه بازی و سرگرمی ندارد. بلکه حضور کودک در این چنین محیط هایی و تعامل با سایر همسالان خود به نوعی مهارت های اجتماعی او را بالا می برد. ورزش و بازی های گروهی باعث رشد خلاقیت و افزایش تمرکز کودکان می شود.

ضرورت استفاده از تاب و سرسره پارکی

تاب و سرسره پارکی جزء مهم از دسته مبلمان و تجهیزات شهری هستند که تاثیر بسیاری در زیباسازی فضای پارک و سرگرمی کودکان دارند. همه کودکان نیاز به یک فضای شاد و الهام بخش برای بازی دارند. فضایی پر انرژی که بتواند کودکان را بر سر ذوق آورد. فضاهای پارکهادرشهرهای بزرگ و کوچک میتواند محیطی مناسب برای کودکان باشد. به شرطی که این محیط ها به انواع لوازم بازی و سرگرمی مجهز شوند. مجموعه لوازمی که توسط مسئولان شهری در فضای پارک ها نصب می شود، باید ایمن باشند و خطری را متوجه کودکان نکنند. اینجاست که تخصص در طراحی لوازم بازی پارکی اهمیت پیدا می کند. با ارزیابی شرایط محیطی و سن مصرف کنندگان این لوازم، می توان تجهیزات استانداردی طراحی کرد. محوطه بیمارستان، منازل ویلایی، تفرج گاه، سواحل و مهدکودک مکان هایی هستند که از انواع لوازم بازی پارکی همچون تاب سرسره استفاده می کنند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

کلام آخر

برای اطلاع از قیمت تاب و سرسره پلاستیکی و قیمت الاکلنگ می توانید در میان محصولات موجود در سایت ایمن ترافیک کالا جستجو کنید. خرید تاب و سرسره پارکی لازمه بررسی های ریز بینانه است. چرا که این تجهیزات مورد استفاده کودکان قرار می گیرد و باید ایمنی لازم را برای این مصرف کنندگان کوچک فراهم کند.



:: برچسب‌ها: تاب سرسره فلزی،تاب و سرسره،تاب سرسره پارکی،قیمت تاب و سرسره پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 438
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

نیمکت بتنی

 نیمکت بتنی در اندازه های تک نفره، دو نفره و سه نفره تولید می شوند و انواع آن ها را می توانید از طریق فروشگاه ایمن ترافیک کالا تهیه نمایید. نیمکت بتنی دارایطراحی بسیار زیبا و رنگی مناسب است.از این نیمکت می توان در هر نوع دکوراسیون و محیطی استفاده شود و به راحتی با زیبایی آن محیط سازگاری داشته باشد. این امر در کنار استحکام و مقاومت بالای این محصول، آن را به محصولی مقرون به صرفه تبدیل کرده اند.

استحکام نیمکت پارکی به واسطه قرار گرفتن در معرض شرایط مختلف اب و هوایی از جمله گرما و سرمای شدید و بارش برف و باران و حتی قرار گرفتن در محل های مرطوب، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. این نیمکت های بتنی تکنفره دارای استحکام بسیار قبولی بوده و میتوان از آنها به عنوان نیکت باغ و حیاط نیز استفاده کرد. با توجه به اهمیت مقاومت تجهیزات و مبلمان شهری و تاثیر آن در صرفه جویی در هزینه ها، می توان نیمکت بتنی را یک گزینه بسیار مقرون به صرفه قلمدادکرد.

مزیت استفاده از نیمکت بتنی

 با خرید نیمکت شهری و پارکیبتنی از مراکز و فروشگاه های معتبر می توانید از مزایای سودمند زیر پس از نصب نیمکت بتنی بهره مند گردید:

  • یک انتخاب مناسب برای مکان های شلوغ است
  • دربرابر آلودگی هوا مقاوم است و کثیف و دودی نمی گردد
  • نسبت به نور و حرارت مقاوم است
  • نفوذناپذیر نسبت به رطوبت
  • می توان تا سال های طولانی از آن استفاده نمود
  • پوشش یکدست و همواری دارد که نشستن بر آن را تحمل پذیر می سازد
  • دربرابرحرارت،حریق و آتش آسیب نمی بیند
  • یک طرح کلاسیک و شیک برای هر سلیقه ای است.

خرید نیمکت بتنی

خرید نیمکت پارکی علاوه بر پارک ها، خیابان ها برای باغ، ویلا و فضای سبز مجتمع های مسکونی، اداری و تجاری نیز مناسب می باشد. انتخاب نیمکت علاوه بر بودجه مالی به شرایط آب و هوایی نیز بستگی دارد. در مناطق مرطوب بهتر است که از نیمکت پارکی بتنی، سنگی و سیمانی استفاده شود و اگر آب و هوای معتدل دارید مدل های نیمکت چوبی، فلزی و چوبی و فلزی بهترین انتخاب می باشد. قیمت نیمکت پارکی سیمانی، بتنی و سنگی نسبت به دیگر انواع نیمکت بیشتر است اما به دلیل مقاومت بالای آن در برابر عوامل جوی و همچنین ضد سرقت بودن آن برای محیط شهری بهترین انتخاب است. ایمن ترافیک کالا این امکان را در اختیار مشتریان محترم قرار داده تا با مراجعه به وبسایت با انواع محصولات مربوط به تجهیزات ایمنی، ترافیکی و مبلمان شهریآشنا شده و با مقایسه این محصولات با یکدیگر و بررسی نیازهای خود، بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنند. مشتریان محترم همچنین می توانند برای برخورداری از اطلاعات ببیشتر با کارشناسان فروش مجرب ایمن ترافیک کالا تماس حاصل نمایند و با توجه به راهنمایی های تخصصی این کارشناسان تجربه بهتری در خرید کالای مورد نیاز خود در زمینه خرید نیمکت بتنی و یا هر محصول دیگری از دسته تجهیزات و مبلمان شهری را داشته باشند.

 

فروش انواع نیمکت بتنی



:: برچسب‌ها: نیمکت پارک , قیمت نیمکت پارک , نیمکت سیمانی , قیمت نیمکت بتنی ,
:: بازدید از این مطلب : 506
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

وسایل ایجاد امنیت در خیابان ها و جاده ها

همانطور که می دانید تصادفات رانندگی در کشورمان ایران آمار بسیار بالایی دارد. یکی از عمده مشکلات رانندگان عدم استفاده درست از تجهیزات ترافیکی در مکان مناسب است. استفاده از علائم و  تابلو راهنمایی و رانندگی، انواع جدا کننده و سرعتگیر در محل مناسب می تواند آمار این تصادفات را به مقدار زیادی کاهش دهد. علاوه بر علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی که توسط شهرداری در محل های مناسب نصب شده است گاه این نیاز احساس می شود که افراد از این علائم در پارکینیگ های عمومی و اختصاصی، شهرک های مسکونی و .... نیز از استفاده نمایند.

در ادامه با محصولات تولید شده در این شرکت آشنا می شوید.

1-استوانه ترافیکی

این مدل شباهت ظاهری زیادی به کله قندی دارد اما برخلاف آن قابل حمل و نقل نیست و در محل نصب می شود. استوانه ترافیکی برای ادغام و جداسازی مسیرهای عبور و مرور خودرو ها و یا نشان دادن حریم جاده و خیابان ها استفاده می شود. شما نیز می توانید با خرید این محصول و قرار دادن آن در محل پارک خود از ورود دیگر خودروها به محل پارک خود پیشگیری نمایید. در ضمن از این محصول در پارکینگ های عمومی نیز استفاده های گوناگونی می شود. استوانه ها اصولا در رنگ نارنجی طراحی و ساخته می شود و نوارهای شبرنگ اطراف آنها به دید بهتر آنها در شب کمک می کند. یکی از انواع استوانه ترافیکی که در مجتمع های مسکونی و تفریحی کاربرد دارد استوانه ترافیکی مسیرنما است.

2-کله قندی ترافیکی

کله قندی ترافیکی یا مخروط ترافیکی نیز از تجهیزات پرکاربرد ترافیکی است. کله قندی ترافیکی بر خلاف استوانه ترافیکی قابلیت حمل و نقل دارند..  پلیس راهنمایی و رانندگی اکثر برای مسدود کردن موقت یک مسیر و یا جدا نمودن محل تصادف و ... از این محصول استفاده می کنند کله قندی را اصولا در رنگ قرمز و نارنجی می توان یافت. در حاشیه این مدل نیز از نوار شبرنگ استفاده می شود تا در شب عابرین و رانندگان دید بهتری به آن داشته باشند. کله قندی ها به دلیل قرار گرفتن در محل های خطرناک ازمواد اولیه مقاومتر مانند پلاستیک PVC ساخته می شود.

3-نیوجرسی و بشکه ترافیکی

نیوجرسی ترافیکی از دو متریال اصلی پلاستیک و بتن ساخته می شود. انواع بتنی را در بین مسیرهای رفت و برگشت بزرگراه ها و  آزادراه ها استفاده می کنند. اما مدل پلاستیکی وزن کمی دارند و به راحتی قابل حمل و نقل هستند. مدل پلاستیکی برای جدا نمودن مسیرها در شهر و یا مسدود کردن مسیر در بزرگراه های شهری استفاده می شود. برای سنگین شدن آن را با آب و یا شن پر می کنند. بشکه ترافیکی نیز کاربری نیوجرسی دارد با این تفاوت که شکل ظاهری آن متفاوت است. بشکه ها ارتفاع بیشتری دارند و برای چسباندن فلش ها و دیگر علائم مورد نیاز می توان از بدنه آن استفاده نمایید.

کلام آخر

در فروشگاه ایمن ترافیک کالا می توانید هر آنچه در زمینه تجهیزات ایمنی نیاز دارید را پیدا کنید. این شرکت با فروش محصولات خود به صورت بی واسطه قیمت های بسیار مناسبی به مشتریان ارائه می دهد. در صورت نیاز به نصاب نیز می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

فروش انواع تجهیزات ترافیکی



:: برچسب‌ها: تجهیزات ترافیکی , سرعتگیر , استوانه ترافیکی , چراغ راهنمایی , کله قندی ترافیکی , نیوجرسی و بشکه ترافیکی , رنگ ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 481
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

اهمیت مبلمان شهری

با یک نگاه اجمالی به اطراف شهر حتما با تعداد زیادی گلدان، وسایل بازی و ورزش، نیمکت، سطل زباله و ... مواجه می شوید. همه این محصولات به عنوان مبلمان شهری شناخته می شوند. نوعی از مبلمان شهری برای زیبا نمودن شهر استفاده می شود مانند انواع گلدان، المان های فصلی، آیینی، مذهبی و ... اما بیشترین  کاربرد مبلمان شهری برای ایجاد آسایش در میان ساکنان شهر است. وسایلی همچون انواع نیمکت، وسایل بازی کودکان، تاب و سرسره، وسایل ورزشی و ... شامل این موارد می شود. علاوه بر شهر استفاده از این تجهیزات در شهرک ها، مجتمع ها، باغ، ویلا، مهد کودک و ... نیز مناسب به نظر می رسد. ایمن ترافیک کالا با طراحی و تولید انواع مبلمان شهری شرایطی ایجاد نموده است که با خرید انواع مبلمان شهری، آنها را در مکان مناسب نصب نمایید. استفاده از تجهیزات ورزشی، وسایل بازی و تاب و سرسره در مجتمع های مسکونی، اداری، تفریحی، پاساژها و ... اسباب رفاه بیشتری ساکنان را فراهم می کند. در ادامه بیشتر با مبلمان شهری که توسط ایمن ترافیک تولید می شود آشنا خواهید شد.

وسایل بازی

وسایل بازی تولید شده در ایمن ترافیک تنوع بسیار زیادی دارند. از مهمترین آنها می توان به وسایل بازی پلی اتیلن اشاره نمود. این وسایل از پلاستیک ساخته شده اند و به شکل مجموعه بازی هایی در فضای پارگ، بوستان ها، مجتمع های تفریحی و مسکونی نصب می شوند. از دیگر محصولات این شرکت باید به لوازم بازی شهر بازی اشاره نمود. این وسایل که شامل تکان دهنده کودک موزیکال، دستگاه مری گراند، گیم مانیتور دار آبپاش، دستگاه گیم نت و .... می شود، برای شهربازی های سرپوشیده طراحی شده اند. وسایل بازی مهدکودک از دیگر وسایل بازی کودکان است که در فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک به فروش می رسد. این وسایل شامل اسب تعادل، سرسره سنجاب، اسباب بازی تعادلی، استخر توپ، تونل بازی و ... می شود. این محصولات برای مهدکودک ها طراحی شده است تا بچه ها بتوانند بازی گروهی را تجربه نمایند. تنوع این محصولات بسیار زیاد است و با کمی صرف وقت می توانید بهترین وسیله بازی را انتخاب نمایید.

تاب و سرسره

تاب و سرسره از جذاب ترین وسایل بازی کودکان است. تاب و سرسره ها اصولا فلزی و یا پلاستیکی هستند. ایمن ترافیک کالا به عنوان تولید کننده انواع تاب و سرسره پارکی تنوع محصولات بسیار زیادی دارد. شما نیز با نگاهی به لیست این محصولات در  فروشگاه اینترنتی ما می توانید یکی از بهترین انواع را با توجه به سن کودکتان خریداری نموده و در حیاط باغ و ویلا، مهدکودک، اتاق خواب و ... نصب نمایید. در ضمن از بعضی از انواع این محصولات می توانید در فضای باز مجتمع مسکونی خود نیز استفاده نموده و شرایط تفریح کودکان شهرک و مجتمع را فراهم آورید. دقت کنید این تاب و سرسره به صورت مجموعه بازی طراحی می شود و کودکان در آن می توانند همزمان چند بازی را تجربه نمایند.  لازم به ذکر است در این مجموعه انواع تاب ویلایی نیز برای عرضه وجود دارد.

کلام آخر

فروشگاه ایمن ترافیک کالا مجموعه ای از بهترین مبلمان شهری را فراهم آورده است. این مجموعه تنوع بسیار زیادی دارد و دست شما در انتخاب باز است. در صورتی که به یکی از انواع مبلمان شهری اعم از گلدان، سطل زباله، نیمکت، وسایل بازی و ... نیاز داشتید می توانید آنها راسفارش داده و درب منزل تحوی بگیرید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: مبلمان شهری , گلدان , نیمکت , وسایل بازی , تاب و سرسره , وسایل بدنسازی پارکی ,
:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

ضرورت استفاده از تجهیزات ایمنی

آماده نمودن تجهیزات ایمنی از مهمترین اقدامات لازم برای شروع کار است. اما این تجهیزات شامل چه مواردی می شود؟ شما به عنوان یک کارفرما چگونه باید بهترین تجهیزات را برای کارکنانتان تهیه کنید؟ آیا هر لباس کار، کفش کار، کلاه ایمنی و یا دستکش ایمنی برای هر کاری مناسب است؟ با توجه به پیشرفت تکنولوژی امروزه تجهیزات ایمنی پیشرفت بسیاری نموده است و تنوع آنها افزایش یافته است. تشخیص این که چه نوع تجهیزاتی برای فعالیت مورد نظر شما  مناسب است را باید به کارشناسان این زمینه بسپارید.

انواع لباس کار ایمنی

لباس کار یکی از متنوع ترین انواع تجهیزات ایمنی است. اینکه شما مشغول به چه فعالیتی هستید در انتخاب لباس کار تاثیر به سزایی دارد. برای مثال اگر به عنوان کارگر مشغول به کار هستید و در طول ساعت کاری فعالیت بدنی زیادی دارید، بهتر است از انواع لباس کار یکسره، لباس کار دوبنده و یا لباس کار خلبانی استفاده کنید. این لباس ها به شما اجازه تحرک و فعالیت می دهند. اما اگر به عنوان یک مهندس فعال هستید و فقط وظیفه نظارت بر کار را دارید می توانید از انواع لباس کاپشن و شلوار استفاده کنید.

انواع کفش کار

شاید این تصور را داشته باشید که کفش چه تاثیری در ایمنی حین کار دارد. اما بد نیست بدانید آمار بسیار بالایی از مجروحیت های حین کار به افتادن اجسام سنگین و تیز روی پا، لیز خوردن در محیط کار و برق گرفتگی اختصاص دارد. اگر این افراد حین کار از کفش های ایمنی مخصوص کار استفاده می کردند اینک می توانستند به در حرفه خود مشغول به کار باشند. این کفش های ایمنی در قسمت پنجه اسکلت فلزی دارند و در رویه آنها از چرم مقاومی استفاده شده است. از این رو در صورت افتادن اجسام روی انگشتان پا مشکل برای انگشتان ایجاد نمی شود. اگر محیط کار شما روغنی است احتمال لیز خوردن کارکنان افزایش می یابد پس باید از کفش کاری که در کف خود دارای آج های مناسب است استفاده کنید. کفش کار ضد برق گرفتگی نیز یکی از بهترین تجهیزات ایمنی برای برقکاران است و توصیه می شود حتما از آن استفاده نمایید.

دستکش ایمنی

حتما تا کنون شنیده اید که دست یکی از همکارانتان در دستگاه پرس قرار گرفته و یا هنگام کار با دستگاه های برش دچار آسیب شده است. ما به شما استفاده از دستکش های مخصوص این کار را پیشنهاد می دهیم. این دستکش ها به واسطه فلزاتی که در بافت آنها استفاده شده است از انگشتان دست محافظت می کند. دستکش ایمنی از پوست دست در برابر مواد شیمیایی، نور مستقیم خورشید، بریدگی، ایجاد زخم و هر مشکلی در حین کار ممکن است به وجود آید محافظت می کند. جنس پارچه استفاده شده در دستکش و همچنین سایز آن اهمیت بسیار زیادی در ایمنی شما دارد.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات ایمنی در ایران شرایطی فراهم آورده است که بتوانید با یک تماس از مشاوره رایگان فروشگاه ایمن ترافیک کالا بهره مند شوید. در ضمن بعد از انتخاب محصول و با سفارش آن، محصول را در محل مورد نظر تحیل بگیرید.

 فروش انواع تجهیزات ایمنی



:: برچسب‌ها: تجهیزات ایمنی , کلاه ایمنی , کفش ایمنی , دستکش ایمنی , لباس کار ,
:: بازدید از این مطلب : 431
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

ضوابط طراحی مبلمان شهری

مبلمان شهری به وسایلی گفته می‌شود که به منظور زیبایی و با اهداف کاربردی در سطح شهر قرار داده می‌شود. با خرید آنلاین مبلمان شهری و استفاده به جا و مناسب از مبلمان می‌توانیک محل معمولی و نه چندان کاربردی را، به یک محل زیبا با قابلیت‌های خاص تبدیل کرد. برای مثال با قرار دادن یک نیمکت سیمانی در مسیر عبور و مرور شهروندان می توانید اسباب آسایش آنها را فراهم کنید. مبلمان شهری خود نیز باید دارای طراحی مناسب باشند و با توجه به شرایط اقلیمی و نیازهای شهروندان طراحی شوند و به همین منظور است که قوانین تحت عنوان ضوابط طراحی مبلمان شهری وجود دارد. این ضوابط، استانداردهای طراحی مبلمان شهری را تعیین می‌کنند. با استفاده از ضوابط طراحی مبلمان شهری می‌توان محلی که تا پیش از این از آن استفاده چندانی نمی‌شده را، به محلی که مشوق فعالیت‌های عمومی و مردمی است مبدل کرد. وسایل زیادی هستند که در دسته مبلمان شهری قرار می‌گیرند و در ادامه به معرفی این وسایل و ضوابط طراحی مبلمان شهری مربوط به آنها خواهیم پرداخت. رعایت استانداردهای طراحی مبلمان شهری کمک می‌کند تا شهر بر اساس قوانینییک پارچه و با بالاترین کیفیت تجهیز شود. به این ترتیب شهروندان می توانند علاوه بر لذت بردن از زیبایی‌های شهر، از وسایلی که قابلیت کاربردی دارند به راحتی استفاده کنند.

استانداردهای کلی مبلمان شهری

ضوابط طراحی مبلمان شهری دارای برخی از استانداردهای عمومی است که در مورد تمامی وسایلی که به این منظور استفاده می شوند صدق می‌کنند. در ادامه به معرفی این ضوابط عمومی می‌پردازیم. اولین نکته که در مورد استانداردهای طراحی مبلمان شهری باید در نظر داشت، این مسئله است که مبلمان شهری باید با یکدیگر و محیط اطراف در هماهنگی کامل باشند. طبق ضوابط طراحی مبلمان شهری، هر وسیله‌ای که تحت این عنوان در شهر قرار می‌گیرد، باید دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف و پوسیدگی باشد. بر اساس ضوابط طراحی مبلمان شهری، در روند تولید و طراحی باید استانداردهایی رعایت شود که که محصول نهایی برای محدوده سنی وسیعی، از کودکان تا سالمندان، قابل استفاده و کاربردی باشد. علاوه بر کاربردی بودن مبلمان شهری، باید به جذابیت‌های بصری و جنبه‌های زیباییشناسی شهری نیز توجه شود.مسئله دیگری که حائز اهمیت است، هزینه‌های جاری و نگهداری از مبلمان شهری است، که باید تا حد امکان کم و به صرفه باشد. استانداردهای طراحی مبلمان شهری، شامل رنگ‌آمیزی این وسایل نیز می‌شود. برای رنگ‌آمیزی مبلمان شهری باید از رنگ‌های مقاوم در برابر ناملایمات جوی و تابش نور مستقیم خورشید استفاده شود.

ضوابط طراحی مبلمان شهریبرای صندلی‌های شهری

در این بخش در مورد استانداردهای طراحی مبلمان شهری در زمینه صندلی‌هایی که در اماکن مختلف استفاده می شود توضیح داده خواهد شد. اولین نکته‌ای که در مورد صندلی‌های شهری که در اماکن عمومی استفاده می‌شوند، باید به آن توجه داشت تعداد صندلی‌هاست. مسلماً یک مرکز خرید که در مرکز شهر قرار دارد و به صورت روزانه مراجعه کنندگان زیادی دارد، به صندلی‌های بیشتری نسبت به یک مرکز خرید کوچک اطراف شهر نیاز دارد. بر اساس ضوابط طراحی مبلمان شهری، محل قرارگیری صندلی‌ها نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. به عنوان مثال به غیر از صندلی‌های ایستگاه اتوبوس، در نزدیکی آنها نیز حتما باید تعدادی صندلی قرار بگیرد.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا فروشنده انواع نیمکت های سیمانی، بتنی، فلزی و چوبی است. این محصولات ساخت این شرکت بوده و در صورت نیاز به نصاب می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

 فروش انواع نیمکت شهری



:: برچسب‌ها: نیمکت بتنی , قیمت نیمکت بتنی , نیمکت فلزی پارک , نیمکت سیمانی ,
:: بازدید از این مطلب : 491
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

ضرورت استفاده از کلاه کار

سر و جمجمه انسان یکی از مهم ترین قسمت های بدن است و با آسیب دیدن آن ممکن است صدمات جبران ناپذیری به فرد وارد گردد و چه بسا به قیمت از دست رفتن جان فرد تمام شود.خرید اصولی کلاه کار و استفاده از آن در زمان فعالیت از مهمترین وظایف یک کارگر، مهندس، جوشکار و ... است. همانطور که می دانید مهمترین اصل در انجام کار حفظ ایمنی در حین کار است.

کلاه ایمنی عایق برق

تماس مستقیم بدن انسان با برق بسیار خطرناک و در بسیاری از مواقع مرگبار است به همین دلیل کارگران و تکنسین هایی که با برق سر و کار دارند یا در محیط هایی کار می کنند که تجهیزات و خطوط حامل برق در آنجا فراوان است و احتمال برق گرفتگی وجود دارد، باید برای حفظ جان خود، نکات ایمنی فراوانی را رعایت کنند. یکی از تجهیزات ایمنی فردی که هر برقکار باید از آن استفاده کند، کلاه ایمنی عایق برق می باشد. این نوع کلاه ایمنی علاوه بر اینکه از سر افراد در برابر ضربات فیزیکی احتمالی، سرما و گرما و... محافظت می کند، به عنوان محافظی در برابر نیروی برق در هنگام برخورد تصادفی فرد با تجهیزات برق دار نیز عمل می کند. چون از جمله خطراتی که این افراد را تهدید می کند برخورد سر ایشان با خطوط انتقال نیروی برق و تجهیزات دارای برق می باشد. در واقع طراحی این نوع کلاه های ایمنی به گونه ای انجام شده است که نیروی الکتریکی را خنثی کرده از رسیدن آن به سر جلوگیری می کند. کلاه عایق برق در رنگ زرد تولید می شود.

کلاه ایمنی صنعتی

کارگاه ها و کارخانه های صنعتی از جمله محیط های کاری هستند که افراد بسیاری در آنجا مشغول به کار هستند. از جمله حوادثی که همواره وقوع آن در چنین مکان هایی قابل پیش بینی است امکان سقوط اجسام از بالا و برخورد آنها با سر کارکنان می باشد بنابراین چنین افرادی باید همیشه آمادگی حفظ جان خود در برابر چنین اتفاقاتی را داشته باشند و به همین دلیل ملزم به استفاده از کلاه ایمنی صنعتی هستند. کلاه ایمنی صنعتی برای استفاده در محیط های صنعتی ساخته شده است و در اصطلاح عامیانه به دو نوع کارگری و مهندسی تقسیم بندی می شود. این نوع کلاه بر خلاف کلاه های ایمنی موتور سواری یا آتشنشانی و جوشکاری و... که سر و صورت و گردن را می پوشانند، فقط سر را پوشش می دهد و طوری روی سر قرار می گیرد که هیچ گونه تماسی با کاسه سر ندارد و در صورت سقوط جسمی از بالا بر روی آن، هیچ ضربه ای به سر وارد نخواهد شد. کلاه ایمنی صنعتی در رنگ های مختلفی تولید می شود که هر رنگی از آن منحصر به افراد خاص و جایگاه شغلی خاصی است.

کلام آخر

همانطور که می دانید استفاده از کلاه ایمنی در بسیاری از مشاغل جزء مهمترین موارد حفاظت شخصی به شمار می آید. خوشبختانه امروزه کلاه ایمنی در تنوع بسیار بالایی در ایران تولید می شود و هر فردی با هر توانایی شغلی می توانند بهترین کلاه ایمنی متناسب با شغل خود را خریداری نمایند. خرید کلاه ایمنیمطابق با شغل و خطرات موجود در محیط کار امری بسیار ضروری است. برای اطلاع از قیمت کلاه ایمنی در صورت تمایل می توانید با شماره های داخل سایت تماس گرفته و از مشاوره رایگان در زمینه قیمت کلاه کار در انواع مختلف، نوع کلاه ایمنی و متریال به کار رفته در ساخت آن با مشاوران و کارشناسان ما مشاوره رایگان داشته باشید. مجموعه ایمن ترافیک کالا باجمع آوری طیف وسیعی از انواع کلاه کار و کلاه ایمنی شرایطی ایجاد نموده است که در کمترین زمان ممکن بتوانید بهترین نوع کالاه ایمنی را برای خود انتخاب نموده و خریداری نمایید. این فروشگاه اینترنتی فروشنده انواع تجهیزات ایمنی و ترافیکی می باشد.

 

 فروش کلاه کار

 



:: برچسب‌ها: کلاه ایمنی , خرید کلاه ایمنی , کلاه کار , خرید کلاه کار ,
:: بازدید از این مطلب : 377
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

ضرورت استفاده از لباس کار

امروزه لباس کار یکی از ملزوماتی است که تقریبا در کنار تجهیزات و ابزار آلات هر فرد شاغل به کار به چشم می خورد. در واقع یکی از اصول رعایت ایمنی در مشاغل فنی و حتی برخی از مشاغل غیر فنی خرید لباس کار و پوشیدن آن در هنگام شروع کار است. علاوه بر حفظ انضباط شخصی و امکان تفکیک شغل ها بر اساس رنگ و نوع لباس کار و نیز حفاظت از لباس های شخصی افراد، کارکرد اصلی لباس کار حفظ ایمنی و سلامت افراد است. ممکن است افراد در حین کار با مشکلات و خطراتی مواجه شوند که در صورت داشتن لباس کار مناسب این خطرات و تهدید ها تا حد زیادی کاهش یافته و سلامت افراد تضمین شود. بهترین مثال برای این مورد لباس آتشنشانی است.

 لباسکار علاوه بر ایجاد پوشش و ایمنی برای فرد باید دارای آپشن ها و امکانات دیگری نیز باشد مثلا قرار دادن جیب در لباس کارهایی مانند لباس کار دوبنده و یا مهندسی  امکان به همراه داشتن ابزار مورد نیاز افراد را فراهم می کند که خود مزیت مهمی است. لباس کار ها در انواع مختلف برحسب کارکرد و نوع نیاز مشاغل گوناگون طراحی و تولید میشوند. در ادامه به بررسی انواع لباس کار خواهیم پرداخت.

پرفروشترین انواع لباس کار

در تولید لباس کار توجه به چند نکته ضروری است.جنس پارچه ی لباس، راحتی لباس، ضخامت ومقاومت لباس، وزن و سنگینی لباس، رنگ و طراحی لباس و...مطمئنا لباس کار یک جوشکار با لباس کار یک مهندس متفاوت است و این تفاوت به خاطر تفاوت در سنگین و یا سبک بودن شغل و نوع خطراتی است که در هر کدام از این مشاغل وجود دارد.برای آشنایی بیشتر با انواع لباس کار با ما همراه باشید.

لباس کار ایران خودرویی

ساده ترین شکل لباس کار ایران خودرویی به صورت پیراهن و شلوار و یا کاپشن و شلوار می باشد.حفاظت از بدن در برابر عوامل محیطی اصلی ترین کارکرد این نوع لباس کار است. جنس آن از فلامنت کج راه است که علاوه بر مقاومت بالا و خاصیت ضد آبی امکان تبادل هوا را با پوست فراهم کرده باعث کاهش تعریق می شود. وزن آن نیز غالبا در حدود 500 گرم است که می توان گفت فرم بسیار مناسب و راحت برای بسیاری از مشاغل است. لباس کار ایران خودرویی غالبا در رنگ زمینه ی سورمه ای تولید می شود. شلوار به صورت یکدست سورمه ای و پشت کاپشن آبی می باشد. این نوع از لباس مقاوم و راحت علاوه بر صنایع خودروسازی در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، راه سازی و غیره نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

کلام آخر

اصل مهم و اساسی در انتخاب لباس کار مناسب، توجه به راحتی، مقاومت و تناسب آن با نوع شغل و خطرات و تهدید های موجود در آن است. فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا با عرضه ی انواع لباس کار در مدل و طرح های مختلف به شما این امکان را می دهد تا لباس کار مناسب را با بهترین کیفیت و طراحی و البته با قیمت های مناسب تهیه و مورداستفاده قرار دهید. کافی است تا با ورود به این سایت از میان طیف متنوعی از لباس ها، لباس مورد نظر خود را انتخاب و در اسرع وقت آن را در درب منزل خود دریافت نمایید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

 

 



:: برچسب‌ها: خرید لباس کار , لباس کار , قیمت لباس کار ,
:: بازدید از این مطلب : 442
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 خرداد 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد